×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان با حضور علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی و با استقبال جمعی از کارکنان و مسئولان گروه فولاد خوزستان، محفل انس با قرآن روز یکشنبه ۱۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در تالار شهید امتی برگزار شد.

محمد جامعی مدیر روابط عمومی فولاد خوزستان گفت: یکی از مهم ترین اقدام‌ها در ماه مبارک رمضان که بهار قرآن است، اجرای برنامه‌های قرآنی است.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان، در تمامی نمازخانه‌های شرکت فولاد خوزستان، برنامه‌های جزء خوانی برقرار بوده است.

جامعی در ادامه بیان داشت: بسیار خوشحال و خرسندیم که یک محفل شایسته و آبرومند با حضور پر رنگ و پرشور کارکنان از لایه‌ها و سطوح مختلف در شأن شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

وی اظهار داشت: این برنامه با حضور قاری بین المللی و شاخص کشور و داور برنامه محفل جناب استاد شاکر نژاد، قاریان بین المللی استان و دو عزیز از قاریان برگزیده‌ی شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

جامعی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری این‌گونه محافل، سنتی برای برگزاری سالانه‌ و بهره‌مندی کارکنان عزیز شرکت از چنین مراسم‌های معنوی شود.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، این مراسم معنوی با قرائت قرآن مجلسی حامد شاکر نژاد از قاریان کشوری و بین‌المللی و داور برنامه‌ی تلویزیونی محفل، علی زمانی و محمد امین صادقی از قاریان کشوری، محمد هادی جابری پاک و محمد عبادی از قاریان استانی و همکاران شرکت، ابتهال خوانی ناصر دغاغله مبتهل بین‌المللی و اجرای سرود گروه بین المللی گروه خدام الزّهرا (س)، همچنین اجرای محمد باقر تاجر مجری صدا و سیمای استان خوزستان و قرائت قرآن علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسولیت‌های اجتماعی همراه بود.

گفتنی است در حاشیه مراسم به دستور علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی به اعضای گروه سرود خدام الزهرا (س) هدایای نفیسی اهدا شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.