×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در مراسم افتتاح ۱۰ شعبه صرافی بانک ملی ایران، ضمن تبریک میلاد خجسته امام زمان و جشن نیمه شعبان، گفت:جمهوری اسلامی ایران باید به پله ای از پیشرفت برسد که به عنوان نمونه کوچکی از جامعه مهدوی به جهان معرفی شود؛از این جهت نمونه سازی جمهوری اسلامی یک رسالت بزرگ برای همه ارکان کشور است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این مراسم که با حضور آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران،محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا،دکتر فرشاد محمد پور معاون نظارت بانک مرکزی،دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران،اعضای هیات مدیره و هیات عامل و جمع کثیری از کارکنان بانک برگزار گفت: اقدام بانک ملی ایران در ارائه تسهیلات ازدواج و تسهیلات حمایتی به نهادهایی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی یک اقدام خداپسندانه و در جهت رفع فقر، محرومیت و کاهش فشارهای اقتصادی بر مردم،حائز اهمیت است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه سخنان خود افزود: اقدام بانک ملی ایران در ارائه تسهیلات ازدواج و تسهیلات حمایتی به نهادهایی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی یک اقدام خداپسندانه و در جهت رفع فقر، محرومیت و کاهش فشارهای اقتصادی بر مردم،حائز اهمیت است.

وی تاکید کرد:ارائه خدمات به مشتریان باید بر اساس آموزه های دینی توام با ایجاد احساس عزت و تکریم در دریافت کنندگان تسهیلات باشد و خدمت رسانی اینگونه قطعا موجب خشنودی امام زمان(عج) می شود.

آیت الله صدیقی افزود:وجود نهادی مانند بانک ملی ایران که پشتوانه مردم در شرایط سخت است،اقدامی در جهت تخلق به اخلاق الله و موجب ایجاد امید در ناامیدان است.

امام جمعه موقت تهران در این مراسم با اشاره به میلاد خجسته حضرت بقیه الله الاعظم(عج) برگزاری این مراسم را اقدامی خجسته در جهت تکریم هر چه بیشتر عید نیمه شعبان و شادی قلوب مومنین دانست.

در ادامه این مراسم محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز ضمن تبریک میلاد خجسته امام زمان و جشن نیمه شعبان، گفت:جمهور ی اسلامی ایران باید به پله ای از پیشرفت برسد که به عنوان نمونه کوچکی از جامعه مهدوی به جهان معرفی شود؛از این جهت نمونه سازی جمهوری اسلامی یک رسالت بزرگ برای همه ارکان کشور است.

وی با اشاره به تاریخ شکل گیری بانک ملی ایران و نحوه خدمات رسانی این بانک در تاریخ طولانی آن،گفت:این بانک در همه عرصه ها پیشتاز بوده است و در بسیاری از سال های آغازین فعالیت خود، خلاء بانک مرکزی را با ارائه خدمات مطلوب پر کرده است.

رضایی بیان کرد: با مدیریت صحیح و خردمندانه دکتر نجارزاده در بانک ملی ایران شاهد هستیم که علی رغم مشکلاتی که از سال های گذشته وجود داشت،این بانک توانسته است یک جهش مهم را در عملکرد خود به ثبت برساند و امیدوارم این مسیر رو به پیشرفت با سرعت ادامه یابد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد:بررسی گزارش های بانک ملی ایران درباره میزان نقدینگی و سپرده های نشان می دهد این بانک توانسته است با استفاده از اعتمادی که طی دهه های گذشته اندوخته است،به روند مثبت و رو به بهبودی دست یابد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به پرداخت بدهی های دولت به بانک ملی ایران گفت:پیش بینی شده است که با پرداخت بدهی دولت به این بانک،زیان های مربوطه جبران شود و منابع بانک ملی ایران نیز در شرایط مطلوب تری قرار گیرد.

دکتر رضایی با اشاره به افتتاح ۱۰ صرافی بانک ملی ایران در سطح کشور،بیان کرد: این اقدام موجب می شود تا مردم هر شهری بتوانند به سادگی در شهر محل زندگی خود به خدمات صرافی های معتبر بانک ملی ایران دسترسی داشته باشند.

وی ادامه داد:فعالیت صرافی های بانک ملی ایران به معنای این نیست که بخش خصوصی در بازار تحت فشار قرار گیرد و خوشبختانه ظرفیت های خالی فراوانی در بازار صرافی وجود دارد که بخش خصوصی به خوبی می تواند در آن فعال باشد.

گفتنی است در این مراسم به طور همزمان شعب صرافی بانک ملی ایران در شهرهای اصفهان،بوشهر،ایلام،خوزستان،سیستان و بلوچستان،کرمانشاه،یزد،خراسان رضوی،کردستان و فارس به بهره برداری رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.