×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

آیین توزیع بسته‌های گرمایشی در قالب چله مهربانی کمیته خدمت و محرومیت‌زدایی شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد با حضور فرماندار عسلویه، مدیرعامل پازارگاد، فرمانده سپاه شهرستان عسلویه، جمعی‌ از مسئولین محلی و گروه‌های جهادی جنوب استان بوشهر برگزار شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد، دکتر محمد مجاور شیخان در این مراسم با اشاره به نقش مردم در پیشبرد اهداف صنعت در این منطقه گفت: مردم منطقه عسلویه مردم فداکار و نجیبی هستند و ما بعنوان شرکت پازارگاد اعلام می‌کنیم که کنار مردم هستیم و در سختی‌ها آن‌ها را همراهی می‌کنیم.
مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد،گفت: ما بر این باوریم هر شرکت در منطقه فعالیت می‌کند باید نسبت به محیط پیرامونی خود احساس مسئولیت کند و نقش خود را در بهبود زندگی ساکنان منطقه ایفا نماید و این مهم و تعامل دو سویه می‌تواند مسیر را برای رشد همه جانبه منطقه فراهم سازد.
مشاور مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، افزود: یکی از نقش آفرینی‌های واحد‌های صنعتی در توانمندسازی و بهبود وضعیت منطقه می‌تواند به شکل اشتغالزایی برای جوانان و افراد جویای کار در منطقه باشد که در این خصوص بزودی برنامه‌های هلدینگ خلیج فارس و شرکت پازارگاد اطلاع‌رسانی خواهد شد.
وی تصریح کرد: شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد بعنوان نماینده هلدینگ خلیج فارس در این منطقه با مشارکت‌های شرکت‌های تابعه هلدینگ خلیج فارس در منطقه در حال هم افزایی و مطالعه طرح‌های محرومیت‌زدایی در این منطقه است و تشکیل کمیته خدمت و محرومیت‌زدایی در شرکت پازارگاد در این راستا است.
شیخان، افزود: براساس ماموریت محوله از سوی دکتر علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی و اشتغال آفرینی ماموریت هلدینگ خلیج فارس در عسلویه است که توسط شرکت‌های تابعه این هلدینگ و مستقر در منطقه پارس با جدیت دنبال و اجرایی خواهد شد.
فرماندار عسلویه نیز در این آیین با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در شرکت پازارگاد در حوزه توجه به محیط پیرامونی گفت: کار خدا پسندانه امروز مدیرعامل شرکت پازارگاد که با تدبیر همراه بود قطعا کمک شایانی برای خانواده‌های نیازمند منطقه محسوب می‌شود و امیدواریم این کمک‌ها و این مساعدت‌ها تداوم داشته باشد.
هاشمی خاطر نشان کرد: نگاه و توجه صنعت به محیط پیرامونی از تاکیدات دولتمردان جمهوری اسلامی است و امیدواریم مدیران صنعتی در این راستا به دنبال ایفای نقش خود در اجرای طرح‌های عام المنفعه و مشارکت در توسعه منطقه باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.