×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مجموعه گردشگری کمال آباد در شهر خور با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران افتتاح شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، محمدرضا کریمی معاون برنامه ریزی و توسعه در آیین افتتاح این مجموعه عنوان کرد: سایت‌های گردشگری مجتمع پتاس خور و بیابانک بزرگترین سایت‌های گردشگری معدنی به شمار می‌رود و مجموعه گردشگری کمال آباد بخشی از آن محسوب می‌شود.

وی افزود: گردشگری معدنی و اقتصاد وابسته به آن موضوعی نوظهور در سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران است و تجلی این تصمیم و سیاست‌گذاری‌های وابسته به آن را در اقتصاد شهرستان خور و بیابانک به خوبی مشاهده کرده‌ایم.

کریمی تصریح کرد:‌ مجموعه‌ای که امروز افتتاح شد فاز یکم مجموعه گردشگری کمال آباد است که در این فاز ۳۴ سوییت با معماری بومی اختصاصی این منطقه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد:‌ مصالح و لوازم به کار رفته در معماری این مجموعه با شرایط بومی این منطقه مطابقت کامل دارد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران تاکید کرد:‌ سرمایه گذار حال حاضر در مجتمع پتاس خور و بیابانک که در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی به عنوان راهبر مجتمع خور و بیابانک انتخاب شده نسبت به سرمایه گذاری در بخش گردشگری اقدام کرده و میزان سرمایه گذاری فعلی در فاز اول حدود ۵۰۰ میلیارد ریال و در ادامه در فازهای بعدی ۲۳۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: میزان اشتغال مستقیم در مجموعه گردشگری کمال آباد و در فاز اول ۱۵ نفر عنوان شده است.

گفتنی است سید حسین شهامی مدیر مجتمع پتاس خور و بیابانک، سرمایه‌گذار، نماینده شهر در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولان استانی نیز در این مراسم حضور یافتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.