×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: دولت، مجلس، وزارتخانه‌های تعاون، صمت و جهاد کشاورزی وظیفه دارند تا برای حمایت از تولید ملی از شرکت دخانیات ایران حمایت کنند.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران، دکتر علی بابایی کارنامی نماینده ساری در مجلس و نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس امروز در مراسم رونمایی از شناسنامه الکترونیکی کشاورزان شرکت دخانیات ایران اظهار داشت: دکتر شیخان با نگاه کارشناسی، همکاری و مشورت و با روحیه هم افزایی توانستند وضعیت اولیه شرکت دخانیات را مورد ارزیابی قرار دهند و بر توجه جدی به زنجیره مهم کشاورزی تاکید کردند.

وی با اشاره به بازدیدهای میدانی رئیس شرکت دخانیات ایران از استانهای مختلف کشور، گفت: حمایت ها از کشاورزان در قالب بسته های حمایتی مختلف باید ادامه یابد چرا که برای توجه به محصولات نهایی توجه به این زنجیره بسیار مهم و اساسی است.

بابایی کارنامی با اشاره به ایجاد اشتغال و رشد آن در سراسر کشور تاکید کرد: باید همه ظرفیت ها را برای شرکت دخانیات ایران فراهم ساخت تا طرفیت های بالفعل و بالقوه این شرکت عملیاتی شود و باید به سمت فضای رقابتی حرکت کنیم.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: همه دولت، مجلس، وزارت تعاون، وزارت صمت و وزارت جهاد کشاورزی وظیفه دارند تا برای حمایت از تولید ملی از شرکت دخانیات ایران حمایت کنند و ما در برنامه هفتم نیز دقت نظر خواهیم داشت.

وی گفت: باید زیر ساخت عادلانه در خدمت شرکت دخانیات ایران قرار دهند و اگر این فضا شکل بگیرد شرکت دخانیات ایران بدون دغدغه کارهای بزرگی را در کشور صورت خواهد داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.