×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
متقاضیان سامانه جامع روابط کار در شعب و درگاه های الکترونیک بانک رفاه کارگران احراز هویت می شوند


به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، سامانه جامع روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف افزایش سلامت اداری و سرعت در انجام امور کارگران و کارفرمایان، دسترسی سریع و آسان جامعه هدف به خدمات مورد نیاز و امکان ارائه درخواست‌های متعدد آنان و سایر خدمات نیابتی (روابط کار، بازرسی کار، بیمه بیکاری و حمایت از مشاغل)، توسط وزارتخانه موصوف راه‌اندازی شده است.
بر اساس این گزارش، استفاده از این سامانه مستلزم تکمیل مراحل ثبت‌نام (احراز هویت) است که بانک رفاه کارگران با توجه به رسالت خود در خدمت‌رسانی به جامعه، همکاری خود را در زمینه احراز هویت متقاضیان این خدمت از طریق شعب و یا به صورت آنلاین با وزارتخانه مذکور اعلام کرده است.
لازم به ذکر است، احراز هویت متقاضیان در سامانه جامع روابط کار به دو روش حضوری (شعب بانک) و غیرحضوری (آنلاین از طریق نشانی اینترنتیhttps://eh.refah-bank.ir و نرم افزارهای همراه کارت و رفاه پی بانک) انجام می‌گیرد. احراز هویت آنلاین برای متقاضیانی امکان‌پذیر است که دارای حساب، کارت بانکی و رمز دوم پویای پیامکی فعال (هریم) نزد بانک رفاه کارگران می باشند.
گفتنی است، کارمزد پایین تر روش احراز هویت غیرحضوری نسبت به سایر پلتفرم های موجود، سرعت بالای استعلام سوابق متقاضی از پایگاه داده بانک رفاه کارگران در روش احراز هویت آنلاین، دارا بودن سابقه حساب بیش از ۹٠ درصد از افراد مشمول نزد این بانک و امکان استفاده از روش احراز هویت آنلاین و امکان افتتاح حساب غیرحضوری متقاضیان فاقد حساب در بانک رفاه کارگران و انجام عملیات احراز هویت آنلاین سامانه روابط کار، از جمله مزایای استفاده از این سامانه است.