×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
لوو: گوتسه می‌تواند دوباره به تیم ملی برگردد

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از استار، ماریو گوتسه فصل گذشته نمایش خوبی در هلند داشت و در تیم آیندهوون توانست آمار ۵۲ بازی،  ۱۲ گل و ۱۱ پاس گل را به ثبت رساند و همین عملکرد خوب نیز سبب شد تا زمینه حضور او در بوندسلیگا مهیا شود. سران تیم اینتراخت فرانکفورت با این بازیکن به توافق رسیدند و او را برای فصل جدید به خدمت گرفتند. 
یواخیم لوو سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آلمان عنوان کرد این بازیکن با حضور دوباره در بوندسلیگا می تواند بار دیگر به تیم ملی این کشور دعوت شود. 
لوو گفت: البته من انتظار نداشتم ماریو به آلمان بازگردد. حداقل در این فصل انتظار نداشتم این اتفاق رخ دهد. من برای ماریو و اینتراخت بسیار خوشحالم. ماریو بازیکنی استثنایی و بسیار حرفه ای است و با هوش عالی خود به خوبی با اینتراخت هماهنگ می شود. او دوباره در لیگ قهرمانان بازی خواهد کرد، چند ماه تا جام جهانی مانده است و اگر او درخشش خوبی در بوندسلیگا داشته باشد می‌تواند باز هم به تیم ملی دعوت شود. 
گوتسه از باشگاه هلندی آیندهوون به فرانکفورت پیوست. زننده گل فینال جام جهانی ۲۰۱۴ آخرین بازی ملی خود را در نوامبر ۲۰۱۷ زیر نظر لوو انجام داد. گوتسه آخرین بار  در بوندسلیگا با پیراهن بوروسیا دورتموند به میدان رفت. او پیش از حضور در بوروسیا دورتموند نیز در تیم بایرن مونیخ حضور داشت.
گوتسه در بین هواداران تیم ملی فوتبال آلمان از محبوبیت زیادی برخوردار است. او توانست گل قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۴ را برابر آرژانتین به ثمر رساند تا ژرمن‌ها جام را بالای سر برند.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.