×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر ، ناظران و ارزیابان خسارت پس از زلزله در استانهای گلستان و فارس حضور داشتند. پس از ایجاد و تکمیل پرونده ، غرامت در اسرع وقت به قربانیان پرداخت می شود.

مدیر بیمه کوثر استان گلستان گفت: متأسفانه طی دو روز گذشته در این استان به ویژه در مناطق شرقی آن چهار زمین لرزه رخ داده است و ۱۲۲۰ نفر و حدود ۴۰ واحد مسکونی در پنج روستای قرچای ، ویرو ، الهادی ، کشکک و پاقاله آسیب دیدند.

علی کمیزی اظهار داشت که علاوه بر استان گرگان و گلستان ، این زمین لرزه در مازندران (در ساری) و مناطقی از استانهای خراسان شمالی و سمنان نیز احساس شده است. وی آلسا گفت: بلافاصله پس از زلزله ، کارشناسان و نمایندگان شرکت بیمه کوثر در استان گلستان به حالت آماده باش درآمدند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۵ پرونده تشکیل شده است. وی همچنین گفت: استان گلستان حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و رئیس بیمه کوثر در این استان به سرعت در حال انجام ارزیابی های نهایی برای تعیین و پرداخت غرامت در اسرع وقت است تا آسیب دیدگان تحت پوشش این شرکت بتوانند به محل زندگی خود بازگردند. شرایط زندگی عادی

مدیر بیمه کوثر استان گلستان با بیان اینکه این استان یک منطقه زلزله خیز است ، گفت: به همین دلیل کارشناسان این اداره آماده ارزیابی و پرداخت خسارت به بیمه شدگان در کمترین زمان و زیرساخت ها و تمهیدات لازم هستند. از قبل تهیه شده است. “

کامیزی گفت: در حال حاضر ارزیاب ها در حال بازدید و برآورد خسارت در مناطق آسیب دیده هستند و به محض ارزیابی و تعیین میزان خسارت و تکمیل پرونده پرونده ، غرامت به بیمه شدگان پرداخت می شود.

وی تأکید کرد: بیمه شده می تواند برای تشکیل پرونده و دریافت غرامت به هر یک از نمایندگی های بیمه این استان مراجعه کند.

زلزله در فارس

مدیر عامل بیمه کوثر در استان فارس ، اظهار داشت که روز گذشته زمین لرزه ای به بزرگی ۴٫۴ ریشتر در خنج اتفاق افتاد. وی همچنین گفت: این زمین لرزه در ۱۸ کیلومتری محمله ، ۲۱ کیلومتری خنج و ۳۰ کیلومتری علمرودشت در استان فارس رخ داد و ارزیابی کنندگان خسارت تحت نظارت بیمه کوثر در این استان بلافاصله پس از زلزله شروع به کار کردند.

سامان کریمی با بیان اینکه خوشبختانه این زلزله خسارت جانی نداشته است ، افزود: تاکنون گزارشی از ارزیابان خسارت این شرکت در خصوص بروز خسارت مالی سنگین به منازل و اثاثیه بیمه شدگان بیمه کوثر دریافت نکرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: بیمه آتش سوزی با پوشش هایی مانند زلزله ، سیل ، صاعقه و سایر حوادثی که ممکن است موجب خسارت به اموال افراد شود ، قسمت زیادی از خسارات احتمالی بیمه شده را جبران می کند. وی همچنین گفت: توسعه این پوشش های بیمه ای ضمن تأمین امنیت و آسایش خاطر مردم ، نقش مهمی در حفظ سرمایه های ملی نیز خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت بیمه کوثر خاطرنشان کرد: در صورت تخریب خانه های بازنشستگان به دلیل حوادث مشمول این قرارداد و با توجه به اینکه خانه ها پس از حادثه قابل سکونت نیستند ، با پرداخت هزینه های اجاره محل اقامت جدید در حالی که خانه ها هستند بازسازی به عهده شرکت بیمه کوثر است. وی همچنین افزود: هزینه نظافت محل و خساراتی که به منازل مسکونی همسایگان در اثر وقوع یکی از حوادث مانند آتش سوزی ، یا انفجار یا ترکیدگی لوله آب وارد شده تا سقف تعهدات پرداخت می شود. مشخص شده در قرارداد.

وی در مورد افزایش میزان بدهی های شرکت بیمه کوثر به منظور افزایش رضایتمندی جامعه هدف صحبت کرد. وی اظهار داشت: به دلیل بیمه خانه و اثاثیه ماهانه ۷۹۴۸۸ ریال از کارت بازنشستگی بازنشستگان کسر می شود.

مشعلچی فیروزآبادی یادآور شد: طی سه سال گذشته بیش از ۱۷ هزار پرونده ناشی از بلایای طبیعی از خانه های مسکونی بازنشستگان نیروهای مسلح رسیدگی و پرداخت شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.