×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن سوم شعبان در سالروز ولادت فرخنده حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار با سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، دکتر سید عباس حسینی در دیدار با سردار حسن زاده ضمن تبریک روز پاسدار و ولادت امام حسین (ع) با تشریح اقدامات بانک مسکن در ارائه تسهیلات و اجرای طرح نهضت ملی گفت: بانک مسکن در راستای اجرای رسالت دولت محترم و سیاست های نظام جمهوری اسلامی در توسعه بخش مسکن و کمک به حل مشکل اقشارمختلف جامعه؛ از آغاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون تعداد ۳۲۸ هزار و ۸۲۴ واحد مسکونی قرارداد به امضا رسانده است.

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به پرداخت تسهیلاتی در حدود ۷۶۵ هزار و ۲۷۱میلیارد ریال برای ساخت ۳۰۸هزار و ۸۰۹ واحد مسکونی افزود: ۳۵درصد از تسهیلات پرداختی مربوط به خود مالکان است.

دکتر حسینی با اشاره به توجه ویژه بانک مسکن بر مشارکت و ایفای تعهدات خود در طرح نهضت ملی ابراز امیدواری کرد با همت عالی در بانک و تقویت منابع برای تحقق شعار دولت؛ کار، فعالیت و خدمتگزاری در حوزه مسکن، به امید خدا شاهد توسعه بخش مسکن و تامین نیاز اقشار مختلف مردم خواهیم بود.

سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ نیز با تقدیر از اقدامات بانک مسکن در حوزه مسکن گفت: حضور جدی بانک مسکن در یکسال اخیر و تلاش‌ها و پیگیری‌‌های انجام شده حاکی از تحول قابل توجهی در حوزه مسکن است به طوری که می توان اقدامات جهادی بانک مسکن را به عنوان الگو برای سایر دستگاهها و نهادها قلمداد کرد.

در ادامه این دیدار ، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) برای همراهی با بانک مسکن در زمینه مسکن سازی اعلام آمادگی کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.