×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی در این دیدار به همراه رضا صدیق، قائم‌مقام مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره و جمعی از مدیران ارشد این بانک، از بخش‌های مختلف اداره کل خزانه‌داری بازدید و از زحمات و تلاش‌های کارکنان بانک در ستاد و شعب اقصی‌نقاط کشور قدردانی کرد و گفت: زحمات همه کارکنان بانک دیده می‌شود و مدیران بانک از تلاش‌های شبانه‌روزی واحدهای مختلف بانک با خبر بوده و همواره قدردان آنها هستند.
وی اظهار کرد: وظیفه داشتم به مناسبت روز کارمند، برای عرض تبریک به دیدار تمامی همکارانم در سطح شبکه بروم اما به دلیل پراکندگی شعب و زمان ناکافی، این امکان فراهم نیست.
صیدی ادامه داد: وظیفه خود دانستم که در روز کارمند، در کنار کارکنان اداره کل خزانه‌داری که شبانه‌روز در واحدهای پول‌شمار، پی چک و… مشغول به کار هستند، حاضر شوم و این روز را به کارکنان شبکه بانک صادرات ایران تبریک بگویم. همکاران این بخش نیز همچون کارکنان شعب، به دلیل سروکار داشتن با اسکناس و چک، بیشتر در معرض آسیب‌های ویروس کرونا قرار دارند و از این رو  مراقبت‌های لازم ضروری است.
مدیرعامل بانک صادرات ایران ابراز کرد: از زحمات همه همکاران بانک تشکر و قدردانی می‌کنم. موفقیت و رشد بانک نتیجه زحمات تک تک همکاران است. تلاش آنها موجب سربلندی بانک صادرات ایران و خدمت‌رسانی به مردم است و مردم عزیز کشور نیز قدر این تلاش‌ها را می‌دانند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.