×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

​استاندار کرمانشاه در بازدید از موکب شهدای بانک صادرات ایران در مرز خسروی از کارکنان خدمت‌گزار این بانک در خدمت به زائران اربعین قدردانی کرد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، بهمن امیری مقدم در این بازدید با بیان اینکه عنوان موکب به معنی خدمت بی‌منت به زوار امام حسین علیه‌السلام است، افزود: بانک صادرات ایران با برپایی این موکب برای خدمت‌گزاری به زائرین امام حسین علیه‌السلام توفیق یافته که بالاترین خدمت‌ها است و از مدیرعامل و کارکنان این بانک قدردانی می‌کنم.
وی با اشاره به خدمات ارائه شده توسط این موکب به زوار اربعین، افزود: برپایی موکب شهدای بانک صادرات ایران در مرز خسروی دو خدمت ارائه می‌کند که یکی پذیرایی و ارائه خدمات رفاهی به زائران است و دیگری ارائه خدمات بانکی و فروش ارز در شعب و استقرار دستگاه‌های خودپرداز سیار است که موجب رفاه بیشتر زائران شده است.
امیری مقدم اظهار داشت: وظیفه خدمت‌گزاری به زائران وظیفه مهمی است و این توفیقی است که در مسیر حرکت زائران اربعین برای رضایت خاندان عصمت و طهارت و ائمه اطهار علیهم‌السلام حاصل شده و این بالاترین افتخار است.
استاندار کرمانشاه با اذعان به رضایت عموم زائران از خدمت‌رسانی موکب‌ها، گفت: باید خدمات‌رسانی و زحمات انجام شده مورد ارزیابی قرار گیرد و تجربه نقاط ضعف و قوت آن برای سال‌های آتی و رفاه بیشتر حال زائران اربعین مورد توجه قرار گیرد.
بانک صادرات ایران در پی عمل به مسئولیت‌های معنوی و اجتماعی خویش در اربعین حسینی با برپایی سه موکب در مرز مهران، مرز خسروی و مرز شلمچه، خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی را از طریق ایجاد امکانات رفاهی، خدمات بانکی و ارزی از طریق استقرار خودپردازهای ثابت و سیار و ایجاد باجه‌های ارزی، استقرار اتوبوس و تهیه و تدارک غذای گرم و مایعات خدمات رفاهی خود به زائران اباعبداله‌الحسین علیه‌السلام را تا زمان بازگشت زائران ادامه می‌دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.