×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در این مطلب میخواهیم در مورد فن موبایل برای گوشی های اندرویدی و ایفون توضیحاتی را ارائه دهیم که می توانید مطالعه کنید و از آنها استفاده کافی را ببرید. تلفن های همراه در دو نوع اندروید و آیفون هم اکنون توسعه بسیاری در بین مردم و جوامع مختلف پیدا کرده اند و بازار استفاده از تجهیزات جانبی موبایل هم بسیار داغ شده است که یکی از آنها فن خنک کننده موبایل است که در ادامه، بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت و توضیحاتی را خدمت شما ارائه خواهیم کرد تا بتوانید اطلاعات خوبی در این زمینه کسب نمایید تا در خرید فن موبایل بهترین انتخاب رو بکنید.

برای کدام فعالیت ها باید از فن موبایل استفاده کنیم ؟

شما دقیقا چه استفاده ای از گوشی همراهتان دارید؟ آیا با استفاده از گوشی همراه خود بازی می کنید؟ آیا فیلم می بینید؟ آیا از نرم افزارهای کاربردی جهت تولید محتوا استفاده می کنید؟ یا اینکه دوست دارید ساعت ها در شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک، اینستاگرام، تلگرام، آپارات، یوتیوب و غیره گشت و گذار کنید؟ شما هر استفاده ای که از گوشی خود داشته باشید، متوجه می شوید در صورت استفاده طولانی مدت، گوشی شما داغ می کند.

 با توجه به نیاز به ادامه کار، در هنگام داغ شدن گوشی باید چه کار کنیم؟ آیا کنار گذاشتن گوشی برای مدتی تا خنک شدن راه حل است؟ به نظر راه حل بهتری هم وجود دارد و آن استفاده از فن خنک کننده گوشی برای موبایل های اندروید و آیفون است. در این مورد چقدر اطلاعات دارید؟

یکی از آسیب هایی که به تلفن های همراه وارد می شود، آسیب هایی است که به خاطر داغ شدن و داغ ماندن طولانی مدت گوشی است. گرمای بیش از حد به قطعه های حیاتی تلفن همراه شما آسیب وارد می کند و شما باید برای خرید گوشی جدید اقدام کنید و این به نظر اقتصادی و به صرفه و عقلانی نیست. در ادامه ما راهکار خنک کردن گوشی در هنگام کار کردن را به شما آموزش خواهیم داد.

استفاده از فن خنک کننده گوشی برای موبایل های اندروید و آیفون چه خاصیتی دارد؟

هر تلفن همراهی که در دست ما و شما است، دارای یکسری از قطعاتی است که وظایف مختلفی را در سیستم عامل گوشی بر دوش خود دارند و باید آن را به نحو احسن انجام دهند. وقتی شما در حال استفاده از گوشی همراه خود هستید، این قطعات به صورت یکپارچه فعال هستند تا نیازهای شما را برطرف کنند.

 در حقیقت یعنی چندین قطعه در حال کار کردن هستند تا شما بتوانید بهترین کارایی را در هنگام استفاده از گوشی داشته باشید. هرچقدر فعالیت شما با گوشی سنگین تر باشد، قطعا قطعات باید با سرعت بیشتری پردازش را انجام بدهند و اینجا است که گوشی شما داغ می کند.

برنامه هایی که بیشترین میزان عملکرد قطعات را می طلبند، بازی ها هستند. این بازی ها هر چقدر دارای گرافیک بیشتری باشند، قطعا سنگین تر خواهند بود و از ظرفیت بیشتر قطعا باید استفاده کنند. حال تصور کنید که در این حین، اینترنت گوشی شما هم باید فعال باشد و فرستنده ها و گیرنده های گوشی، به صورت مداوم، در حال تبادل اطلاعات باشند. این یعنی بیش از ۹۵ درصد قطعات گوشی شما با بیشترین ظرفیت در حال فعالیت هستند و این سبب داغ شدن بیش از اندازه گوشی همراه شما خواهد شد.

اگر دمای گوشی شما بیش از اندازه بالا برود، سبب افت کارایی خواهد شد. و این سبب می شود که در هنگام بازی با مشکلاتی نظیر باگ، لگ، کاهش سرعت، کاهش طول عمر باتری، خطر سوختن قطعات حیاتی و غیره مواجه شوید.

 برای اینکه این مشکلات برطرف شود یا حداقل کمتر شود، دو راه وجود دارد، یکی اینکه گوشی را در هنگام داغ شدن کنار بگذاریم، راه دوم این است که از فن خنک کننده موبایل برای گوشی های اندرویدی و آیفون استفاده کنیم.

قطعا راه دوم راه بهتری به نظر می رسد و دیگر نیازی نیست که از کار کردن با گوشی دست بکشید و آن را برای خنک شدن کنار بگذارید.

مطلب مرتبط : بهترین دسته های بازی موبایل ( اپدیت ۱۴۰۲ )

اگر از فن خنک کننده موبایل اندروید و آیفون استفاده نکنیم چه اتفاقی برای گوشیمان می افتد:

  • ممکن است قطعات حیاتی شما بسوزد.
  • به مرور زمان باتری شما به پایین ترین سطح کارایی خود خواهد رسید.
  • گوشی همراه شما کارایی سابق خود را از دست خواهد داد و همیشه در معرض هنگ و لگ در برنامه خواهد بود.
  • گرمای بیش از حد ناشی از استفاده از گوشی موبایل، می تواند نتیجه ذوب شدن قطعه های پردازنده را به دنبال داشته باشد.
  • احتمال دارد با سوختن قطعات حیاتی یا آب شدن آنها، گوشی شما غیر قابل استفاده شود و مجبور شوید، دوباره گوشی همراه بخرید.

اما اگر از فن موبایل برای گوشی های اندرویدی و آیفون استفاده کنیم چه می شود؟ :

  • با خنک شدن گوشی، خطرات ناشی از سوختن قطعات به پایین ترین حد خود می رسد.
  • سرعت گوشی شما در حین کار بسیار بیشتر خواهد بود.
  • دوام باتری گوشی شما کاهش نخواهد یافت.
  • دیگر خبری از باگ، لگ و پینگ های بی مورد در حین بازی و مشاهده فیلم نخواهد بود.
  • و در نهایت اینکه گوشی شما سالم تر خواهد بود.

پس اگر به قدری از گوشی همراه خود استفاده می کنید که داغ می شود، توصیه می کنیم که حتما ازبهترین فن موبایل استفاده کنید.

یکی از مدل های موجود فن خنک کننده موبایل که هم قیمت مناسبی دارد و هم از طراحی ظاهری زیبایی برخوردار است، فن خنک کننده موبایل و تبلت مدل P12 است. این فن را برای گوشی شما توصیه می کنیم. این فن خنک کننده را می توانید از فروشگاه اینترنتی هینتو تهیه کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین غیر از این فن، مدل های دیگری هم موجود هستند که شما می توانید آنها را خریداری نمایید.

هینتو چیست؟ چرا باید فن خنک کننده گوشی را از هینتو بخریم.

هینتو یکی از فروشگاه های اینترنتی در حوزه تجهیزات جانبی گوشی، تبلت و رایانه است. این فروشگاه با عرضه مستقیم محصولات خود، می تواند قیمت مناسبی از محصولات را به شما ارائه کند و شما با صرفه جوبی بیشتر، اقدام به خرید انواع تجهیزات جانبی مورد نیاز خود کنید. تحویل سریع، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا، پشتیبانی تمام وقت، ضمانت اصالت کالا و کیفیت ارائه خدمات بالا، از مزیت های خرید از فروشگاه اینترنتی هینتو است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.