×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
فلیک: لاتزیو خوب دفاع کرد ولی شایسته برد بودیم

به گزارش کیوسک خبر به نقل از تایمز، در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا لاتزیو با نتیجه ۲ بر یک مقابل بایرن مونیخ شکست خورد و به این ترتیب بایرن مونیخ این مرحله را پشت سر گذاشت  و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
پنالتی لواندوفسکی  به دلیل خطای روی گورتزکا و گل چوپوموتینگ در مقابل تک گل پارولو باعث شد تا بایرن مونیخ این دیدار را ۲ بر یک برنده شود.
 هانس فلیک  سرمربی بایرن مونیخ بعد از این دیدار گفت: برای من مهم بود که ما در این مسابقه برنده شویم. لاتزیو خوب دفاع کرد اما فکر می کنم شایسته پیروزی بودیم. افسوس که گل خوردیم. حمله ما قوی است و در این دیدار هم موقعیت های خطرناک زیادی داشته ایم. ما خوب دفاع کردیم و لاتزیو را تحت فشار قرار دادیم. ما می خواهیم به این روش بازی های آینده خود را نیز  ادامه دهیم. 
بایرن مونیخ و چلسی آخرین تیم هایی بودند که حضورشان در این مرحله قطعی شد. پیش از این رئال مادرید، منچسترسیتی، پاری‌سن ژرمن، لیورپول، پورتو و دورتموند به یک چهارم نهایی صعود کرده بودند. 
به این ترتیب مدافع عنوان قهرمانی توانست در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۶ بر ۲ حریف ایتالیایی خود را از پیش روی بردارد و فردا جمعه حریف این تیم در مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها مشخص می شود. 
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.