×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، در این نشست سیدمحمدهاشمی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر نیز گفت: ۱۱ مرکز خرید در استان فعال است و به طور مستمر خرید آن انجام می‌شود و مشکلی نداریم.

رضایی، معاون بازرگانی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان هرمزگان نیز گفت: از ۲۵/۱/۹۹ در ۱۴ مرکز خرید آغاز شده و تاکنون ۴۵۱۲ تن گندم خریداری شده است.پیش‌بینی شده امسال ۴۵ هزار تن گندم و ۱۵۰۰ تن دانه خریداری شود. وی افزود: مشکل خاصی در خرید و پرداخت پول به کشاورزان نداریم.

ماهری، معاون بازرگانی اداره کل غله و خدملت بازرگانی استان کرمان نیز گفت: پیش بینی خرید در کرمان  215 هزار تن گندم است که ۲۵ هزار و ۷۳۱ تن تاکنون خریداری شده و اسناد ارسالی به بانک نیز نزدیک به خرید است. مهمترین مشکل عدم ثبت اطلاعات کشاورزان در سامانه پهنه‌بندی است.

وی افزود: بیش از ۴۰۰۰ تن کلزا پیش‎بینی خرید شده که در ۴ مرکز ۷۳۹ تن آن خریداری شده و پول آن به‌روز پرداخت می‌شود.

کامران سلیمان‌پور، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام نیز گفت: خرید دانه‌های روغنی از هفته گذشته شروع و ۶۰ درصد کلزای پیش‌بینی شده‌ی خرید( ۱۵ هزار تن) خریداری شده، اسناد به بانک ارسال و پرداخت انجام شده است و تنها با مشکل حمل و فروش مواجهیم که به دلیل معرفی تنها یک کارخانه برای حمل و تخلیه است.

وی افزود: گندم از هفتم اردیبهشت در دهلران آغاز و ۷۰۰۰ تن خریداری شده و اسناد هم برای پرداخت پول ارسال شده است. ۴۰ مرکز خرید در نظر گرفته ایم که ۱۶ مرکز فعال شده است.

لطیف رستاد، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان فارس در این نشست گفت: مشکل خاصی در حمل و بارگیری نداریم و با تلاش آقای حنان و مجموعه که بسیار عالی برنامه‌ریزی کرده‌اند کار خرید دو هفته‌ای است که آغاز شده است. ۲۰ هزار تن گندم و ۴۰۰۰ تن دانه‌ی روغنی خریداری شده و دانه‌ها را به صورت مستقیم خود ما خریداری کرده‌ایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.