×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بر اساس آمارهای ارائه شده از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ششم فروردین سال جاری، فرودگاه بین المللی کیش به عنوان سومین فرودگاه پرتردد کشور پس از فرودگاه های مهرآباد و مشهد موفق به جابجایی شمار زیادی از گردشگران و مسافران نوروزی شده است.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش، عزت اله محمدی با بیان این که پایانه جدید فرودگاه بین المللی کیش در حوزه صنعت گردشگری با بهره گیری از تجهیزات هوشمند و ابزارهای مدرن از ظرفیت های ارزشمندی در زمینه افزایش پذیرش مسافر هوایی برخوردار می باشد، اظهار داشت: این فرودگاه در پیک نخست سفرهای نوروزی و ظرف مدت ۱۲ روز گذشته نسبت به پذیرش و اعزام تعداد ۱۴۴ هزار و ۸۶۰ نفر مسافر و گردشگر و ارائه خدمات فرودگاهی به گردشگران اقدام نموده است.
محمدی، خاطر نشان کرد: در طول زمان یاد شده با نشست و برخاست تعداد یک هزار و ۱۵۲ پرواز، فروگاه بین المللی جزیره کیش پس از فرودگاه های مهرآباد و مشهد، به عنوان سومین فرودگاه پر تردد در سطح کشور نقش موثری در ارائه خدمات شایسته به میهمانان نوروزی داشته است.
وی تصریح کرد : جلب رضایت گردشگران نوروزی از ماموریت های اصلی کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سازمان منطقه آزاد کیش می باشد و خوشبختانه با تلاش شبانه روزی در این زمینه گام های موثری برداشته شده است

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.