×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
فراهانی: در ۱۴۰۰ می‌شود قفل های پیش‌روی کشور را گشود

به گزارش کیوسک خبر، مجید فراهانی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که «انتظار شما از سال ۱۴۰۰» چیست؟ اظهار کرد: دهه ۹۰ شمسی به ویژه سالهای میانی آن ویژگی خاصی نسبت به سالهای قبل داشته است.مخاطرات و تلاطمات بسیاری از سال ۱۳۹۷ تا دروازه قرن جدید رخ داد و پررنگ ترین آن از حیث حوادث طبیعی را می توان به سیل و زلزله های خانمان سوزی اشاره کرد که کشور را با مشکلات جدی اقتصادی و معیشتی گریبانگیر کرد.

وی ادامه داد: اما در سال جاری پاندمی منحوس و مرگبار کووید ۱۹ ایران عزیز و دنیا را دربرگرفت که خروجی تحلیلی آن عجز و ناتوانی بشر در برابر بلایای طبیعی بوده است .

فراهانی افزود: هرچند تاثیرات عظیم ناشی از این پاندمی در هم افزایی با تحریم های ظالمانه بی سابقه برای ملک و مردم بسیار گران و مصیبت بار بوده است، اما اصل امید توانست راه مبارزه با این بحران ها را همانند چالشهای مشابه پیشین هموار سازد.

این عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: به عنوان عضوی کوچک از دریای خروشان ملت ایران به اصل تغییر و بهبود ایمان دارم و معتقدم هیچ چیز مهمتر از تغییر در رئوس بنیادین سیاستگذاری کشور نیست.

وی افزود: در اینصورت قطعا با تمسک به اصل وحدت و انسجام، بخش مهمی از قفل های پیش روی کشور باز خواهد شد و این مهم دست یافتنی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.