×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
فدراسیون فوتبال استرالیا: بعد از المپیک میزبان جام جهانی هم می‌شویم

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از تلگراف، جیمز جانسون، مدیر اجرایی فدراسیون فوتبال استرالیا معتقد است که بعد از میزبانی جام جهانی زنان ۲۰۲۳ و اعطای المپیک ۲۰۳۲ زمان مناسبی برای گرفتن میزبانی جام جهانی مردان نیز هست.

او به روزنامه استرالیایی گفت: ما در سال ۲۰۲۳ میزبان یک رقابت بزرگ خواهیم بود و جام جهانی زنان را میزبانی می‌کنیم. این یک روند است. باید این روند را طی کنیم و مسیر را درست برویم. به کانادا نگاه کنید که میزبان جام جهانی زنان در سال ۲۰۱۵ بود و ۱۱ سال بعد آن‌ها میزبان جام جهانی مردان با آمریکا (و مکزیک) خواهند بود. به برزیل نگاه کنید. آن‌ها میزبان جام جهانی ۲۰۱۴ بودند و المپیک ۲۰۱۶.

جانسون پذیرفت که مسابقات ۲۰۳۰ به اروپا یا آمریکای جنوبی می‌رود، زیرا مسابقات بعدی در قطر است که مانند استرالیا بخشی از کنفدراسیون فوتبال آسیا است و رویداد ۲۰۲۶ در آمریکای شمالی برگزار می‌شود.

به گفته رود مک گئوچ، رییس پیشین المپیک ۲۰۰۰ سیدنی، مذاکرات اولیه بین فوتبال استرالیا و مقامات اصلی رویدادهای دولتی در حال حاضر انجام شده است.

تیم استرالیا در چهار دوره گذشته به جام جهانی صعود کرده و در راه رسیدن به پنجمین صعود پیاپی متوالی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.