×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، آئین افتتاح طرح ارتقاء هتلینگ بخش مردان بیمارستان تامین اجتماعی ارس پارس آباد با حضور عباس جهانگیرزاده نماینده مردم پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی، مهندس حاجی پور فرماندار پارس آباد، دکتر قادر برجی مدیر درمان تامین اجتماعی اردبیل و برخی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم مهندس جهانگیرزاده ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات کارکنان و اقدامات صورت گرفته در بیمارستان ارس گفت: در یک سال گذشته اقدامات مثبت و امیدوارکننده ای در حوزه درمان تامین اجتماعی در سطح این شهرستان اتفاق افتاده که جای تقدیر دارد.

وی از مسئولین درخواست کرد فازهای بعدی طرح ارتقاء هتلینگ و استاندارد سازی بخش های بیمارستان را شروع کنند.

دکتر برجی مدیر درمان نیز در این مراسم با اشاره به تمهیدات، برنامه ریزی و تامین بودجه سازمان تامین اجتماعی برای ارتقاء هتلینگ و استاندار سازی بخش های بیمارستانی افزود: با این  طرح، فضای فیزیکی درمانی، سطح کیفی رسیدگی به بیماران و همچنین رضایت مندی خدمات گیرندگان و بیمه شدگان سازمان افزایش می یابد.

وی در ادامه با اشاره به هتلینگ و استانداردسازی دو بخش بلوک زایمان و بخش مردان که در یک سال اخیر به پایان رسیده است، اظهار داشت: به زودی طرح توسعه ای و عمرانی اورژانس با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال و طرح ارتقاء هتلینگ و استانداردسازی بخش جراحی عمومی زنان این بیمارستان را شروع می کنیم.

دکتر برجی اعتبار هزینه شده برای این پروژه را ۱۱ میلیارد ریال اعلام کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.