×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

با حکم وزیر اقتصاد، دکتر محمد نجف زاده ضیاء الدین در حضور معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران به عنوان عضو جدید هیات مدیره بانک ملی ایران منصوب شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدجواد شریف‌زاده معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات حسن مونسان عضو سابق هیات مدیره بانک ملی ایران، اظهارداشت: بانک ملی ایران، چهره ای شایسته از نظام بانکی کشور است که تقویت آن بی شک زمینه رشد و گسترش نظام بانکی کشور را فراهم می کند.

وی در ادامه با تبریک به عضو جدید هیات مدیره بانک ملی ایران افزود: با توجه به این که بانک ملی ایران بازوی پرتوان دولت است باید قدم های بلندی در راستای تحقق اهداف دولت و امور اقتصادی کشور بردارد.

دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از خدمات حسن مونسان، حضور دکتر نجف زاده را به عنوان عضو جدید هیات مدیره بانک ملی ایران منشاء خیر و برکت دانست و با ارائه گزارشی از برنامه های پیش روی بانک ملی ایران در سال جاری، گفت: در سال گذشته با هدفگذاری های صورت گرفته بیش از ۳۵ همت از اموال مازاد بانک در راستای مولد سازی دارایی های دولت، واگذار شد.

وی با بیان این که بانک برای نخستین بار افزایش سرمایه قابل توجه و چشمگیری را تجربه کرد، افزود: سال گذشته با مدیریت منابع و مصارف سهم قابل توجهی از بازار را کسب کردیم.

وی با بیان این که بانک ملی ایران موتور محرکه اقتصاد و پیشران نظام بانکی کشور است، گفت: در شرایط سخت اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه غرب و کشورهای استعمارگر با اصلاح ساختار مالی در حال ارائه خدمات مناسبی به آحاد مردم، تولیدکنندگان و صنعتگران هستیم.

حسن مونسان معاون امور شعب بانک ملی ایران نیز در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی دمشق و مدافعان امنیت در سیستان و بلوچستان، گفت: خدارا شاکرم که دو سال توفیق خدمت در هیات مدیره بانک ملی ایران را داشتم و امروز این مسئولیت بزرگ و خطیر را با سربلندی تحویل فردی دیگر از مدیران شایسته، لایق و زبده بانکی می دهم.

وی کارکنان بانک ملی ایران را مهمترین دارایی نظام بانکی دانست و افزود: همه موفقیت های بزرگ و دستاوردهای خوبی را که بانک تا به امروز کسب کرده، نتایج و حاصل تلاش های این کارکنان خدوم و زحمت کش بانک است .

محمد نجف زاده ضیاء الدین عضو جدید هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این مراسم ضمن تقدیر از حُسن اعتماد وزیر اقتصاد گفت: بی شک بانک ملی ایران بازوی توانمند دولت است و براین اساس باید در نظام اقتصادی کشور با اجرای تحول و برنامه های مختلف پولی و مالی نقش مهم و تعیین کننده ای در برون رفت از وضعیت موجود ایفا کند.

وی در ادامه به بیان برنامه های خود در هیات مدیره بانک ملی ایران پرداخت و تصریح کرد: ما باید در بانک ملی ایران با همدلی و تمام توان برای تحقق اهداف عالیه بانک و سیاست های دولت تلاش کنیم.

اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات عضو سابق هیات مدیره بانک برای عضو جدید آرزوی موفقیت کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.