×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه طبق تجربه گذشته هر چه بتوان کالاهای تولیدی را در بورس کالا عرضه کرد به ثبات و امنیت اقتصادی نزدیک‌تر می شویم، اظهار کرد: معاملات کالاها در بورس کالا در فضای رقابتی انجام می‌شود و از سوی دیگر شفافیت لازم در معاملات وجود دارد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از کالاخبر ، موسی احمدی، عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید اینکه نگاه به بازار سرمایه مثبت است به پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) گفت: دنیا بر پایه بورس‌های کالایی اقتصاد خود را تنظیم و مدیریت کرده و کارهای کارشناسی‌ بر پایه آن انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: اینکه در بورس کالا قیمت کالایی مشخص می‌شود و در بازارهای دیگر اتفاقات دیگری رقم می‌خورد، ارتباطی به بورس کالا ندارد. بورس کالا نقصی ندارد و با توجه به شفاف‌سازی و مدیریتی که در بحث کالا انجام می‌دهد، مثبت ارزیابی می‌شود.

احمدی ادامه داد: با توجه به اهداف و برنامه‌ریزی‌ها و مسیر مثبتی که بورس کالا انتخاب کرده، هر چه بتوان کالاهای تولیدی را در بورس کالا عرضه کرد به طور قطع، نظام به ثبات و امنیت اقتصادی نزدیک‌تر خواهد شد.

نماینده مردم کنگان، جم، عسلویه و دیر در مجلس خاطرنشان کرد: معاملات کالاها در بورس کالا در فضای رقابتی انجام می‌شود. از سوی دیگر شفافیت لازم در معاملات وجود دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.