×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
عرضه محصول همه خودروسازان در بورس کالا ضروری است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بورس کالا با توجه به شفافیتی که دارد می‌تواند دلال‌بازی را در بازار خودرو حذف کند، این ظرفیت در بورس کالا برای عرضه همه تولیدات شرکت‌های خودروساز وجود دارد و باید خودروسازان هم برای عرضه کامل استقبال کنند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از کالاخبر ، غلامرضا مرحبا، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد عرضه خودرو در بورس کالا اظهار کرد: عرضه خودرو به صورت قرعه‌کشی باید به صورت کامل حذف و امکان عرضه کلی خودرو در بورس کالا فراهم شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: بورس کالا باید دارای شفافیت باشد و ضرورت دارد شفافیتی ایجاد شود که خودروسازان در یک فضای منطقی و شفاف، محصولاتشان را به بازار عرضه کنند، اقدام خوب و شایسته‌ای در راستای عرضه خودرو در بورس کالا فراهم شده است ولی باید با حمایت همه دستگاه‌ها با سازمان بورس و اوراق بهادار این مهم به نتیجه برسد.

وی با تاکید بر حمایت مجلس از فعالیت بازار سرمایه گفت: بورس کالا از مهم‌ترین بازارها و تامین مالی و بخش‌های مختلف اقتصاد کشور است، ما نیز در مجلس همواره از بورس کالا حمایت ‌می‌کنیم و دغدغه‌های زیادی هم داریم که باید این دغدغه ها رفع شود.

مرحبا تاکید کرد: بورس کالا با توجه به تعریف و شفافیتی که دارد می‌تواند دلال‌بازی را در بازار خودرو حذف کند، این ظرفیت در بورس کالا برای عرضه همه تولیدات شرکت‌های خودروسازی ما ‌وجود دارد و باید خودروسازان هم استقبال کنند که این اتفاق رخ دهد.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: در موضوع عرضه خودرو در بورس کالا، یک سمت‌ قضیه وزارت صمت و سمت دیگر وزارت اقتصاد است و تعامل بین این دو وزارتخانه می تواند در این مهم به ما کمک کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.