×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳

گروه مپنا در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران به نمایش ظرفیت‌های خود در حوزه صادرات فنی و مهندسی پرداخت.
کیوسک خبر ـ در این نمایشگاه که از روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز به کار کرده است گروه مپنا در غرفه خود در سالن خلیج فارس توانمندی‌های خود در حوزه‌های برق و نیروگاه، سرویس، ساخت و تولید، حمل و نقل، نفت و گاز و پتروشیمی، برقی‌سازی، آب و مشاوره مهندسی را ارائه کرده است.

مپنا در این نمایشگاه میزبان هیئت‌های تجاری بین‌المللی از حوزه خاورمیانه، آسیای میانه و آفریقا بوده و نمایندگان این هیئت‌ها با دستاوردها و ظرفیت‌های گروه مپنا در حوزه‌های مختلفی فنی و مهندسی آشنا شده‌اند.

همکاری در حوزه سرمایه‌گذاری، پیمانکاری و احداث نیروگاه، تأمین تجهیزات اصلی و یدکی، تعمیرات و سرویس، ساخت محصولات دانش‌بنیان و توسعه فناوری‌های جدید و انتقال دانش فنی از جمله موضوعات مورد مذاکره میان گروه مپنا و مهمانان بوده است.

وزیران نیرو و صنعت، معدن و تجارت از جمله بازدیدکنندگان غرفه گروه مپنا در این نمایشگاه بوده‌اند.

فعالیت گروه مپنا در حوزه صادرات فنی و مهندسی از سال‌های اولیه تأسیس و با انجام پروژه‌های نیروگاهی در کشور عمان آغاز شده است و هم‌اکنون نیز بزرگترین پروژه صادرات فنی و مهندسی تاریخ کشور به ارزش دو میلیارد یورو در قالب احداث نیروگاه سیکل ترکیبی رمیله در مجاورت شهر بصره عراق توسط گروه مپنا در حال انجام است.

پروژه‌های احداث، توسعه و بازسازی نیروگاه، سرویس نیروگاهی و مشاوره مهندسی تاکنون در کشورهایی همچون عراق، سوریه، عمان، پاکستان و بنگلادش توسط شرکت‌های زیرمجموعه گروه مپنا انجام شده است.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت به کار خود پایان خواهد داد.

قبلی
خبر قبلی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.