×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور با بیان اینکه ما حمایت های لازم را از شرکت دخانیات خواهیم داشت، گفت: بیشتر وقت ما باید صرف ساختن آینده و افزایش تولید باشد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباظات و امر بین الملل، مجمع عمومی سالیانه عادی بطور فوق العاده شرکت دخانیات ایران روز چهارشنبه شانزدهم شهریور ماه برگزار شد.

دکتر حسین عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور و رئیس این مجمع در نشست مذکور با بیان اینکه بعضی از کارها از سال‌های قبل معطل مانده و ما وارث مشکلات گذشته هستیم، گفت: مولد کردن دارایی های غیر مولد یکی از این موضوعات است. خیلی از این مشکلات غیر طبیعی است اما در هر حال ما وارث آنها هستیم. باید با برنامه ریزی دقیق به سمت افزایش تولید و تبدیل دارایی های غیر مولد به مولد حرکت کرد.

وی با بیان اینکه نباید بگذاریم تا آیندگان هم وارث همین مشکلات شوند و این مشکلات همچنان ادامه یابد، تاکید کرد: ما مسئول هستیم ، بنابراین باید عقب‌ماندگی‌های گذشته را جبران کنیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور تاکید کرد: در یک نقطه باید جلوی روند ادامه مشکلات را بگیریم و به سمت ایجاد جریان مثبت حرکت و امور را اصلاح کنیم.

عامریان تاکید کرد: ضمن اینکه نگاه ما حل و فصل مسائل گذشته، نظام مند کردن و تعیین وضعیت آنها است، باید بیشتر وقت خود را صرف ساختن آینده، بهره وری و افزایش تولید قرار دهیم.

وی با تأکید بر اینکه باید از موضوعات حاشیه ای و قرار گرفتن در بند مشکلات پرهیز کرد، افزود: ما بعنوان یک سهامدار عمده، در کنار مدیریت شرکت دخانیات هستیم و در جایی که نیاز به کمک باشد، قطعاً کمک های لازم را انجام خواهیم داد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور با بیان اینکه باید بخش حقوقی و مالی شرکت دخانیات تقویت شود، افزود: صورت های مالی سال معرف و بیانگر وضعیت مدیریت یک شرکت است و نشان می دهد که یک شرکت چقدر اصولی و منطقی اداره می شود.

عامریان در ادامه با اشاره به مسئولیت اجتماعی شرکت دخانیات گفت: دخانیات بعنوان شرکت ملی ایران باید ایرانی سازی انجام دهد و با مدیریت ذائقه ها و تولید، بازار را در اختیار داشته باشد.

وی با بیان اینکه نباید به گونه ای کار کرد تا دیگران ما را مدیریت کنند، تصریح کرد: یکی از شاخص های موفقیت ما باید این باشد که ما چقدر توانستیم تولید خود را ایرانی و داخلی کنیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور با اشاره به حمایت های مدیرعامل شرکت دخانیات از کشاورزان و رونمایی از بسته های حمایتی از کشاورزان و خرید تضمینی محصولات آنها گفت: زنجیره این خرید محصولات باید تکمیل باشد تا نتایج مثبتی حاصل شود.

عامریان تاکید کرد: در مدیریت ذائقه و بازار باید برنامه ریزی دقیق صورت گیرد.

وی بر ضرورت سود ده کردن شرکت دخانیات تاکید کرد و گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کرد تا فعالیت های شرکت دخانیات برای سهامداران سود داشته باشد و بتوان در بازار رقابت کرد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور با بیان اینکه سهامداران این شرکت از اقشار مختلف جامعه هستند، گفت: ما باید این حس را داشته باشیم که برای سهامدار در حال کار هستیم و باید به گونه ای برنامه ریزی کرد تا منفعت شرکت به سهامداران برسد.

عامریان با اشاره به تلاشهای دکتر شیخان و تیم جدید مدیریت شرکت دخانیات گفت: خوشبختانه انگیزه خوب کار و تلاش در تیم جدید شرکت دخانیات وجود دارد و امیدواریم اتفاقات خوبی در این شرکت رقم بخورد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.