×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تاکید بر اینکه برای پیشرفت پروژه‌ها باید ریسک و مسئولیت تصمیم‌گیری‌ها را بپذیریم و سریع برای رفع چالش‌ها و مشکلات پروژه‌ها تصمیم لازم را بگیریم، تصریح کرد: برای آنکه در مقابل آیندگان سربلند باشیم نباید همان راه گذشتگان که منتقد آن هستیم را برویم.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پلیمر گچساران، امروز آخرین وضعیت طرح پلیمر گچساران با حضور مهندس حسن نشان زاده مقدم، مدیر طرح‌ها، مدیر HSE، مدیر سرمایه انسانی و جمعی دیگر از مدیران ارشد گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای تسریع اجرای این پروژه اخذ شد.
در این جلسه، پیشرفت کلی پروژه پلیمر گچساران، ۲۳.۷ درصد و پیشرفت مهندسی ۶۲.۴۴ درصد اعلام شد.
در این جلسه با اشاره به برنامه زمان‌بندی و الحاقیه جدید و آغاز به کار شرکت EIED در پروژه‌ پلیمر گچساران، بر سرعت گرفتن اجرای پروژه از ماه جاری تاکید شد.
نشان‌زاده با بیان اینکه طرح پلیمر گچساران جزو پروژه‌های حیاتی و اولویت یک برای هلدینگ خلیج فارس است، اظهار داشت: مهندس جزایری و تیم‌شان، مدیریت طرح و پیمانکار این پروژه از نظر فنی به درجه‌ای از بلوغ رسیدند که برای پروژه‌های HDPE می‌توانند مرجع باشند.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تغییر رویکرد در پیگیری و اجرای پروژه‌ها در دوران مدیریتی دکتر علی عسکری، اظهار داشت: باید برای پیشرفت پروژه‌ها، ریسک و مسئولیت تصمیم‌گیری را بپذیریم و بهترین و سریع‌ترین تصمیم را برای حل چالش‌ها و مشکلات طرح‌ها بگیریم.
وی تاکید کرد: نمی‌شود گذشتگان را نقد کرد و همان راه را رفت، اگر ما هم همان راه برویم، مورد نقد آیندگان واقع می‌شویم و برای آنکه در برابر آیندگان سربلند باشیم، باید راهی متفاوت از گذشته برویم.
در ادامه این جلسه با اشاره به اهمیت طرح پلیمر گچساران برای تکمیل زنجیره ارزش الفین، بر استفاده حداکثری از نیروی انسانی بومی گچساران و نیز نیروهای با تجربه بومی الفین گچساران در این طرح تاکید شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.