×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

طرح سلامت بیمه میهن از ۱۲ تیر ۱۴۰۲ آغاز شده و بیمه شدگان این طرح که متصل به بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه میهن هستند، می توانند در قالب ۵ طرح از ارائه پوشش کامل درمانی بهره‌مند شوند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت روابط عمومی بیمه میهن، طرح بیمه سلامت شرکت یک طرح درمان فردی متصل به بیمه عمر و سرمایه گذاری است که پوشش کامل درمانی را در قالب ۵ طرح در بر می‌گیرد. کلیه اقشار جامعه می توانند به صورت انفرادی یا خانوادگی در این طرح ثبت نام کنند.
شرایط لازم جهت خرید طرح سلامت عبارتند از: شرط لازم وکافی برای خرید بیمه درمان انفرادی، داشتن یک فقره بیمه عمر و سرمایه گذاری جاری و فاقد اقساط معوق نزد شرکت بیمه میهن می باشد و با داشتن این پیش نیاز متقاضیان می توانند نسبت به خرید بیمه نامه درمان انفرادی اقدام کنند.
حق بیمه طرح سلامت:
۱) حق بیمه بیمه‌نامه عمر و سرمایه‌گذاری در سال بایستی حداقل ۲،۴۰۰،۰۰۰ تومان باشد.
۲) روش پرداخت حق بیمه در بیمه نامه عمر و سرمایه‌گذاری می تواند به صورت سالانه، شش ماهه و چهار ماهه انتخاب شود.
۳) حق بیمه مربوط به درمان انفرادی بایستی به صورت یکجا به حساب شرکت بیمه میهن واریز شود و صرفاً در صورت انتخاب طرح ۵ توسط متقاضی، امکان پرداخت حق بیمه حداکثر در ۳ قسط وجود خواهد داشت.
شرایط سنی جهت خرید طرح سلامت:
۱) بازه سنی مورد قبول جهت درخواست طرح سلامت ۰ تا ۶۵سال تمام خواهد بود.
۲) در بیمه درمان انفرادی برای بازه سنی ۶۰ تا ۶۵ سال اضافه نرخی معادل ۵۰ درصد در تمامی طرح‌ها لحاظ خواهد شد.
سایر شرایط: حق بیمه های اعلام شده به صورت خالص می باشد.برای هر کدام از طرحهای فوق فرانشیز ۱۰ درصد اعمال خواهد شد. (فرانشیز سهم بیمه شده یا بیمه گذار از خسارت ارزیابی شده می باشد.
۳)فرانشیز بابت عدم استفاده از بیمه‌گر اول پس از کسر سهم بیمه پایه و فرانشیز طرح برای همه بندها معادل ۱۰ درصد هزینه های مورد تعهد پس از اعمال تعرفه می باشد.
فرآیند دریافت هزینه های پزشکی:
۱) بیمه گذاران می توانند در سراسر کشور به مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه میهن مراجعه کنند. در صورت مراجعه بیمه گذاران به مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه میهن امکان صدور معرفی نامه بصورت آنلاین وجود دارد و در همان محل معرفی نامه به صورت آنلاین برای آنها صادر خواهد شد.
۲) بیمه گذاران همچنین می توانند به مراکزی غیر از مراکز طرف قرارداد بیمه میهن مراجعه کنند. در این صورت اگر بیمه گذار بیمه پایه داشته باشد و بخواهد از آن استفاده کند در ابتدا باید با فاکتور هزینه ها و مدارک درمانی به بیمه پایه مراجعه و مبلغ مورد تعهد بیمه گر اول را دریافت نماید و سپس به یکی از شعب بیمه میهن مراجعه نموده و با تحویل مدارک خود مابقی هزینه ها را با رعایت تعرفه مصوب و فرانشیز دریافت نماید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.