×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

 به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان؛ امید جهان نژادیان در دیدار و گفتگو با مدیران کارخانجات آرد سازی استان خوزستان ضمن اشاره به شرایط حاکم  کشور و فشار ناشی از وجود تحریم ها  به دوبخش دولتی و خصوصی در استان مانند سایر نقاط کشور گفت:  این شرایط با همت، اراده  و مسئولیت پذیری  این دو بخش قابلیت کنترل و عبور از این شرایط را دارد.که خوشبختانه با توانایی و مسئولیتپذیری  توانستیم  وظیفه خود در قبال هموطنان خود  انجام دهیم.

جهان نژادیان با یادآوری تولید بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزارتن گندم درسال گذشته بیان کرد: سالیانه تنها ۶۵۰ هزار تن از گندم تولید و خریداری شده از کشاورزان خوزستانی  صرف تولید آرد و مصرف  استان می شود .

وی با اعلام اینکه  کیفیت گندم های خریداری شده در استان دارای سطح قابل قبولی  برای تولید آرد با کیفیت  می باشد و مشکل خاصی در خصوص تولید آرد با کیفیت نداریم افزود: اما برای افزایش بیشتر کیفیت آرد، اختلاط گندم شمال استان با گندم مصرفی کارخانجات سایر نقاط استان واجب  است.

در ادامه‌ی این دیدار ، علیرضایی، رئیس انجمن آرد سازان و سایر مدیران کارخانجات آرد سازی  نیز بر اهمیت همراهی و تعامل بخش خصوصی با دولت در توسعه کشور بر ای تببین برنامه ریزی های لازم  در خصوص بهبود وضعیت اقتصادی و افزایش دسترسی به بازار فروش  با توجه به شرایط و وضعیت  موجود تاکید کردند.

سرپرست اداره کل غله وخدمات بازرگانی استان خوزستان در پایان با اشاره به اینکه  کارخانجات آردسازی به عنوان بازوهای توانمند دولت هستند گفت: به فعالان اقتصادی در حوزه گندم و آرد استان اطمینان خاطر می دهیم تا تمامی تلاش خود را برای ایجاد شرایط  مطلوب  به کار گیریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.