×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از آنا، علی حدادی با تأکید بر ضرورت اعمال محدودیت‌ها در سطح کشور برای مقابله با کرونا، اظهار کرد: کمیسیون شوراها در مجلس با دعوت از وزیر کشور راهکارهای کاهش شیوع این ویروس را بررسی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه کاهش ضریب ابتلا به کرونا باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم جدی گرفته شود، افزود: دولت باید آنچه را در موضوعات مختلف مربوط به پروتکل‌های بهداشتی بوده، از حیث اعمال محدودیت‌ها در راستای تضمین سلامت جامعه در دستور کار قرار دهد.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی با افزایش آمار مرگ‌ومیر بر اثر کرونا لازم است دولت به طور جدی محدودیت‌هایی را وضع و اجرا کند، تصریح کرد: کمیسیون شوراها در مجلس به بررسی ابعاد محدودیت‌های مورد نیاز برای شهرها در مسیر مقابله با این ویروس ورود خواهد کرد.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ورود به مباحث مربوط به کرونا در حیطه اختیارات کمیسیون بهداشت مجلس است، اضافه کرد: کمیسیون شوراها با دعوت از مسئولان مربوطه در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با این ویروس ورود خواهد داشت.

وی ادامه داد: کم‌کاری در حوزه پیشگیری از ابتلا به این ویروس می‌تواند مشکلات جدی را برای کشور ایجاد کند از این رو قبل از بروز شرایط بدتر، کمیسیون شوراها وارد این حوزه خواهد شد.

حدادی با بیان اینکه پیگیر برنامه‌های وزارت کشور برای مقابله با شیوع هر چه بیشتر کرونا در کشور خواهیم بود، گفت: دولت باید به طور جدی در صحنه باشد و با اعمال محدودیت‌های لازم از بروز شرایط بحرانی ممانعت کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: در موضوع کنکور نیز دولت باید با در نظر گرفتن همه جوانب موضوع نسبت به برگزاری و یا تعویق آزمون اقدام کند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس یادآور شد: اگر در روزهای ابتدایی شیوع کرونا اقدامات بموقع انجام شده بود شاهد چنین آسیب‌هایی نبودیم، اکنون نیز باید دولت با ورود بموقع جلوی آسیب‌های آتی را بگیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.