×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

صحه‌گذاری پرو‍‍ژه‌های بهبود تعالی پتروشیمی خراسان با حضور تیم ارزیابی نهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی انجام شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی، این دوره از ارزیابی جهت صحه‌گذاری پروژه های مکانیزاسیون فرایند صدور TSR و Permit، پروژه مطالعات طرح جامع تامین آب مجتمع و پروژه مدیریت ریسک های سازمانی(ERM)،فرایند خود ارزیابی ، چرایی انتخاب ۳ پروژه و بررسی نقشه راه تعالی شرکت و مسیر سرآمدی از مهم ترین مواردی بود که در جلسه بررسی شد.

“امیر آشتیانی” مدیر برنامه ریزی و اطلاعات شرکت پتروشیمی خراسان، مدیریت صحه‌گذاری پروژه‌های بهبود در حوزه تعالی سازمان مدل ۲۰۲۰ را از مهم ترین اهداف این نشست بیان کرد و اظهار داشت:این نوع ارزیابی با سایر ارزیابی‌های معمول سطح پتروشیمی تفاوت دارد،در این نوع مدل از ارزیابی ها، صحه‌گذاری پروژه ها مطرح است و عملا ارزیابی که در مدل تعالی انتظار داریم محقق نمی شود اما این عمل مقدمه ای است که دبیرخانه انتظار اجرای این فرایند را دارد.
ایشان با اشاره به شعار محوری جایزه در نهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی “دانش محوری،سرآمدی و توسعه پایدار” تصریح کرد: دانش محوری و سرآمدی مواردی هستند که در سال های قبل نیز پتروشیمی خراسان با کسب تندیس بلورین به اثبات رسانده آشنایی لازم را در این موارد دارد اما در مورد توسعه پایدار باید مطالعات بیشتری صورت بگیرد که مواردی نظیر محیط زیست و ۱۷ اصل سازمان ملل را پوشش می دهد .
وی به فرایند خود ارزیابی و چرایی انتخاب این ۳ پروژه اشاره کرد و افزود:‌اولویت انتخاب این ۳ پروژه،اهمیت انتخاب آن ها، بررسی نقشه راه و مسیر سرآمدی شرکت از دیگر مواردی است که در این فرایند عملیاتی خواهد شد.
به گفته وی خروجی ارزیابی‌های حاصل شده تعیین نقاط قوت،تعیین نقاط قابل بهبود و تعیین جایگاه و امتیاز کسب شده سازمان در بحث صحه گذاری ارزیابی جایزه تعالی خواهد بود.
لازم به ذکر است شرکت پتروشیمی خراسان در خصوص دریافت جوایز تعالی صنعت پتروشیمی در سال ۹۵ و ۹۶ مفتخر به حفظ تندیس بلورین شد،سال ۹۸ در جایزه تعالی نگهداری حائز تندیس سیمین و در سال ۱۴۰۰ در مدل کیفیت حائز رتبه تندیس شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.