×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مس پرس، در این نظر سنجی که از سوی پایگاه خبری می‌متالز انجام شد تعداد ۳۵۵۶ کاربر در این نظر سنجی شرکت کردند.
بر اساس این گزارش، ۱۹۴۱ کاربر در این نظرسنجی شرکت ملی صنایع مس ایران را به عنوان فعال‌ترین مجموعه در راستای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا انتخاب کردند. پس از مس، شرکت فولاد مبارکه با کسب ۲۶۰ رای رتبه دوم این نظرسنجی را کسب کرد.
۲۲۹ تن از کاربران نیز رای خود را به شرکت گل گهر دادند تا در رتبه سوم این نظرسنجی قرار گیرد.
به گفته حیدر ضیغمی مشاور مدیرعامل شرکت مس و مدیر گروه روابط عمومی، با دستور دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس، این شرکت از همان روزهای آغازین شیوع ویروس کرونا  علاوه بر ایفای نقش حمایتی خود از کارکنان صف و ستاد و اقدامات قابل‌توجه در حل این بحران برای تداوم تولید در کارخانجات شرکت مس در حوزه ملی نیز تلاش کرد تا با هماهنگی مجموعه وزارت صنعت و ریاست هیأت عامل ایمیدرو دکتر غریب پور و مدیران حوزه بهداشت و درمان نیازهای فوری و اولویت‌دار شبکه بهداشت و درمان کشور را تأمین کند.
گفتنی است شرکت مس تاکنون یک‌میلیون ماسک N95، پنج میلیون ماسک سه لایه و ۱۵۰ هزار دست گان پزشکی برای شبکه درمان کشور تهیه کرده و این تنها بخشی از اقدامات این شرکت در زمینه مقابله با کروناست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.