×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی، در رویداد پتروکم چهار تفاهم‌نامه همکاری با شرکت‌های داخلی امضا کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ستاد خبری رویداد پتروکم، شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی تفاهم‌نامه داخلی‌سازی کلدباکس را باهدف همکاری، انتقال و توسعه دانش فنی، طراحی و مشارکت در ساخت تجهیزات کلدباکس و مبدل‌های کرایوژنیک در واحدهای پتروشیمیایی به مدت ۳ سال از زمان عقد تفاهم‌نامه و استفاده حداکثری از ظرفیت دانش مهندسی و ساخت داخل کشور امضا کرد.
همچنین این شرکت تفاهم‌نامه همکاری، انتقال و استفاده از دانش و اطلاعات فنی طراحی و مشارکت، بررسی، صحه‌گذاری و تکمیل داده‌ها و اطلاعات فنی سیستم‌های انتقال مواد و بسته‌بندی در واحدهای تولید پلی‌الفین را باهدف استفاده حداکثری از دانش مهندسی ایرانی و افزایش ساخت داخل و کنسرسیوم سازی با شرکت کنترل فرآیند دادمان (rapco) امضا شد.
از دیگر تفاهم‌نامه‌های امضا شده پیاده‌سازی سیستم مدل‌سازی اطلاعات ساخت BIM باهدف همکاری، انتقال توسعه دانش فنی و پیاده‌سازی فرایندهای دیجیتال‌سازی و مدل‌سازی اطلاعات پروژه در واحدهای پتروشیمی و باهدف استفاده حداکثری از دانش مهندسی داخل کشور، ارتقا سطح کیفی پروژه‌ها با شرکت فن آوران طرح است.
همچنین این شرکت تفاهم‌نامه پیاده‌سازی سیستم مدل‌سازی اطلاعات ساخت (BMI) با شرکت فناوران طرح جامع امضا کرد.
همچنین در حاشیه این رویداد بین‌المللی که با استقبال شرکت‌های داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان روبرو شد، شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی تفاهم‌نامه استقرار نظام جامع مدیریت پروژه (PMIS) با شرکت سانا و تفاهم‌نامه انتقال و استفاده از دانش اطلاعات فنی، طراحی و مشارکت و بررسی، صحه‌گذاری و تکمیل داده‌ها و اطلاعات فنی سیستم‌های انتقال مواد و بسته‌بندی در واحدهای تولید پلی‌الفین را با شرکت کنترل فرایند رادمان (راپکو) امضا کرد.
همچنین این شرکت تفاهم‌نامه استقرار سیستم جامع مدیریت (PMIS) را باهدف پیاده‌سازی سیستم نرم‌افزاری مدیریت پروژه به‌منظور همکاری و انتقال توسعه دانش فنی، طراحی و مشارکت در تولید پیاده‌سازی سیستم‌های نرم‌افزاری مدیریت طرح و پروژه در واحدهای پتروشیمیایی با شرکت توسعه سامانه نوین سانا امضا کرد.
نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم ۱۴۰۲ با شعار حمایت از تولید دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پترو پالایش به همت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس از ۲۴ تا ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز بین‌المللی همایش‌ها و نمایشگاه‌های جزیره کیش برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.