×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رایزن ارشد بازرگانی ترکیه در ایران، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف شرکت دخانیات، در نشستی که با حضور جمعی از مدیران این مجموعه تولیدی برگزار شد، با ظرفیت‌های قدیمی‌ترین شرکت دخانی خاورمیانه آشنا شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران، بُلنت اورهان تورل؛ رایزن ارشد بازرگانی ترکیه در ایران با حضور در شرکت دخانیات به عنوان قدیمی‌ترین شرکت دخانیات خاورمیانه، ضمن نشست با جمعی از مدیران این مجموعه و آشنایی با ظرفیت‌های آن، از موزه دخانیات و خطوط تولید بازدید کرد.

علیرضا تواللهی، سرپرست دفتر پیگیری‌های ویژه در ابتدای این نشست که خانم قائم‌مقامی؛ مشاور مدیرعامل در امور بین‌الملل، رمضانعلی فتحی؛ مشاور مدیرعامل در امور اقتصادی، مرتضی نظری ؛ مدیر فنی مهندسی و سعید تشکری؛ مدیر تأمین مالی و مشارکت‌های اقتصادی نیز حضور داشتند، در سخنانی با اشاره به روابط خوب اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و ترکیه، همکاری مشترک و بهره‌مندی از ظرفیت‌های دو طرف در حوزه دخانیات را مورد تأکید قرار داد.

سعید تشکری نیز ضمن خوشامد، تأمین مواد اولیه و حوزه فنی را دو زمینه مهم برای همکاری شرکت دخانیات ایران با همتایان خود در کشور ترکیه بیان کرد.

بنابر این گزارش، اورهان تورل؛ رایزن ارشد بازرگانی ترکیه در ایران نیز در سخنانی به تشریح مشوق‌ها و حمایت‌های دولت این کشور از سرمایه‌گذاران پرداخت و توضیحاتی از بازار مصرف و علت قیمت بالای محصولات دخانی در این کشور ارائه کرد.

وی کمیسیون اقتصادی مشترک ایران و ترکیه را یک فرصت خوب برای بررسی زمینه‌های همکاری در این حوزه دانست و آمادگی خود را برای تسهیل این روند اعلام کرد.

رایزن ارشد بازرگانی ترکیه ضمن درخواست ارائه گزارشی مکتوب از ظرفیت‌ها و نیازمندی‌های شرکت دخانیات ایران، تصریح کرد که متقابلا وی هم از شرایط و زمینه‌های همکاری و نیز وضعیت شرکت‌های دخانی در ترکیه گزارشی تهیه و در اختیار مجموعه دخانیات ایران قرار خواهد داد.

بازدید از موزه دخانیات و خطوط تولید مجتمع دخانیات تهران بخش بعدی این بازدید را به خود اختصاص داد که زمان حضور در خط تولید، محمدرضا ابراهیم‌زاده؛ سرپرست مدیریت مجمتع دخانیات تهران، توضیحاتی از فرایند تولید محصول ارائه کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.