×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شرکت دخانیات ایران به مناسبت هفته بسیج میزبان جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس و فعالان گروه‌های جهادی و اردوهای راهیان نور بود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس و فعالان گروه‌های جهادی و اردوهای راهیان نور در معیت مهندس آشتیانی؛ مدیرعامل شرکت دخانیات به مناسبت هفته بسیج از بخش‌های مختلف این واحد صنعتی بازدید کردند.

حضور در واحد تولید و دیدار با مدیران و پرسنل آن، بخش اصلی بازدید را به خود اختصاص داد و پیشکسوتان و فعالان گروه‌های جهادی در فضایی گرم و صمیمی با کارگران گفت‌وگو کردند.

در ادامه نیز بازدیدی از دو سالن موزه دخانیات، شامل سالن اصلی؛ تصاویر، اسناد و نیز سالن اشیاء قدیمی و دستگاه‌های مربوط به صنعت دخانیات انجام گرفت؛ دیدن تصاویر اسناد قدیمی برای این پیشکسوتان خاطره‌انگیز و جذاب بود.

یادآور می‌شود پیش از بازدید نشستی هم با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس و فعالان گروه‌های جهادی و اردوهای راهیان نور، و مدیرعامل شرکت دخانیات برگزار شد.

یادآور می‌شود اولین کارخانه دولتی تولید سیگارت در سال ۱۳۱۶ در تهران تحت عنوان «انحصارات دخانیات ایران» افتتاح و در سال ۱۳۴۷ «انحصار دخانیات ایران» با انتقال کلیه دارایی‌ها و حقوق و دیون به «شرکت دخانیات ایران» تغییر نام داد و در حال حاضر مؤسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد با ۵۵درصد، کانون شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت با ۲۷/۵۹ درصد و بانک رفاه کارگران با ۱۵/۶۵ درصد سهامداران عمده این شرکت هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.