×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن، اعلام کرد: از ابتدای مرداد ۹۸ حداقل موجودی لازم جهت شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز، پانصد هزار ریال تعیین شد. بدیهی است شرکت در قرعه‌کشی جوایز حساب‌های قرض‌الحسنه منوط به مفتوح بودن حساب و داشتن حداقل موجودی در روز قرعه‌کشی است، همچنین از تمامی مشتریان درخواست می شود، به منظور شرکت در چهلمین مرحله قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه اقدام به افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی نمایند.

رییس اداره کل روابط عمومی، با اشاره به این موضوع که برای دارندگان این نوع حساب ها، به ازای هر یکصد هزار ریال در هر روز ، یک امتیاز در نظر گرفته می شود، تصریح کرد: برای مشتریان عزیز، جهت شرکت در قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز علاوه بر مفتوح بودن حساب، داشتن حداقل موجودی (پانصد هزار ریال) در روز قرعه کشی و حفظ موجودی طی ۳ ماه یا ۹۰ روز متوالی در طی دوره یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی الزامی می باشد.

احمدی در پایان اظهار داشت: حداقل مبلغ لازم جهت شرکت در قرعه کشی حساب های قرض‌الحسنه پس‌انداز پانصد هزار ریال می باشد و برای مبالغ پانصد هزار ریال و بیشتر به ازای هر یک‌صد هزار ریال در هر روز یک امتیاز در نظر گرفته می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.