×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، محمود یوسفی در خصوص شرایط جدید استفاده از مسکن کارت های خانواده گفت:در گذشته تنها همسر، فرزند، پدر، مادر، خواهر و برادر دارنده کارت اصلی امکان استفاده از مسکن‌کارت‌های فرعی خانواده را داشتند که در راستای افزایش رفاه مشتریان از این پس نسبتهای پدربزرگ، مادربزرگ و نوه نیز امکان استفاده از مسکن کارت های خانواده را خواهند داشت.

وی در ادامه افزود :حداکثر تعداد کارت‌های فرعی مسکن‌کارت خانواده از ۵ کارت به ۸ کارت افزایش یافته است.
یوسفی اظهار داشت :به منظور توسعه خدمات مسکن‌کارت و در راستای ایجاد فرهنگ استفاده از کارت بانکی به جای پول نقد، حداقل سن دارندگان کارت‌های فرعی مسکن‌کارت خانواده از ۱۱ سال به ۷ سال کاهش یافته است.

رییس اداره کل سازمان و روشها افزود: هر نوع عملیات واریز یا برداشت با کارت اصلی و کارت‌های فرعی در موجودی و گردش حساب دارنده کارت اصلی اعمال می شود.

همچنین تنها دارندگان انواع حساب‌های سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز انفرادی و سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی انفرادی (و سایر سپرده‌ها با ماهیت کوتاه‌مدت عادی) که برای آنها مسکن‌کارت صادر می‌شود، امکان استفاده از مسکن‌کارت‌های خانواده را دارند.
یوسفی در ادامه در خصوص نحوه صدور کارت و رمز المثنی و تمدید آنها برای دارنده کارت‌ اصلی و یا دارندگان کارت‌های فرعی نیز گفت:انجام این امور با درخواست صاحب کارت اصلی یا دارنده کارت فرعی (در صورتی که به سن قانونی رسیده باشد) مانند سایر مسکن‌کارت‌ها صورت می‌گیرد.

وی اظهار داشت: تراکنش مانده‌گیری در شتاب و یا از طریق پایانه های فروشگاهی توسط مسکن‌کارت‌های فرعی منجر به کسر کارمزد مانده گیری شده و به عنوان یک تراکنش از مجموع تراکنش‌های مجاز در هر کارت نظر گرفته می‌شود. ضمناً مبلغ کارمزد اخذ شده در سقف مجموع مبلغ مجاز قابل برداشت در آن دوره لحاظ می‌گردد.

یوسفی در پایان خاطر نشان کرد:دارنده کارت اصلی می تواند در زمینه سقف برداشت و تعداد تراکنش محدودیتهایی برای دارندگان کارتهای فرعی ایجاد نماید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.