×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه در حاشیه نشست سالیانه هم‌اندیشی فولاد مبارکه با مراکز خدماتی گفت: یکی از اهداف استراتژیک تعریف شده برای معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه اصلاح و تقویت شبکه خرده فروشی است.

به گزارش کیوسک خبر،‌ رضا حیدری، معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه در حاشیه نشست سالیانه هم‌اندیشی این شرکت با مراکز خدماتی در گفت‌وگو با ایراسین اظهار داشت: یکی از اهداف استراتژیک تعریف شده برای معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، اصلاح و تقویت شبکه خرده فروشی است.

وی با اشاره به قدمت ۳۰ ساله شبکه خرده فروشی فولاد مبارکه در کشور افزود: این شرکت‌ها سرمایه بزرگی هستند که باید تقویت شوند.

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه در این نشست شاخص‌های مورد نظر فولاد مبارکه بین ما و مراکز خدماتی مجدد مورد تاکید قرار گرفت، ادامه داد: از جمله این شاخص‌ها توزیع مناسب، شناسایی ظرفیت‌های هر استان و منطقه، شفافیت و … است.

وی تصریح کرد: توجه به اولویت های ما ملاک توزیع محصولات بین مراکز خدماتی است که خوشبختانه اکثر شرکت ها از نظر رعایت ملاک‌های چهار گانه عملکرد مطلوبی داشتند.

حیدری به تقویت نقش هلدینگ تخصصی فولاد متیل به عنوان شرکت مدیریت مراکز خدماتی در این نشست هم‌اندیشی اشاره کرد و ادامه داد: مدیریت این شرکت در هم‌افزایی مراکز خدماتی در توزیع محصولات فولاد مبارکه نقش بسیار مهمی دارد.

وی با بیان اینکه ساختار مراکز خدماتی مورد بازبینی قرار می‌گیرد، افزود: با این اقدام مراکز خدماتی جدید در مناطقی که نیاز است مستقر خواهند شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.