×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

این المپیاد به همت شورای ورزش صنعت بیمه که تمام شرکت های بیمه ای کشور در آن عضوهستند برای سومین سال پیاپی برگزار می شود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، شورای ورزش صنعت بیمه با هدف افزایش بهره وری و ارتقا سلامت و افزایش نشاط در بین کارکنان صنعت بیمه برای سومین سال پیاپی اقدام به برگزاری المپیاد ورزشی در پنج رشته پرتاب دارت، شطرنج ، تنیس روی میز، فوتبال دستی و فوتسال(ویژه آقایان) در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی شرکت های بیمه نوین، بیمه ما، بیمه آسیا، بیمه کوثر و بیمه دی کرده است.
این المپیاد در سال جاری از شنبه ۶ ام آبان ماه با مسابقات شطرنج بانوان آغاز به کار خواهد کرد و مدال آوران هر رشته ورزشی در روز صنعت بیمه معرفی خواهند شد.
امید است با اقداماتی که در راستای توسعه ورزش در صنعت بیمه در دست اجراست هر سال شاهد افزایش مشارکت شرکت های میزبان و مسابقه دهندگان در رشته های متنوع تری باشیم.
همچنین این رویداد می تواند فصل جدیدی در صنعت بیمه در راستای ارائه محصولات بیمه ای متنوع ورزشی باز کند.
با توجه به رشته های ورزشی و لیست مسابقه دهندگان در حال ارسال از سوی شرکت های بیمه انتظار می رود در این مرحله از المپیاد ورزشی صنعت بیمه شاهد حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از کارکنان صنعت بیمه در این رویداد ورزشی باشیم.
از دیگر سو نگرش تصمیم گیران و برگزار کنندگان این رویداد ورزشی و پیوندی که بین صنعت و فدراسیون ها و تشکل های ورزشی به سبب برگزاری این المپیاد ورزشی در در حال ایجاد است در آینده شاهد حرفه ای تر شدن مسابقات و شرکت کنندگان در این رویداد ورزشی خواهیم بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.