×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سناتور سابق خواستار تشکیل حزب جمهوری‌خواه جدیدی در آمریکا شد

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سناتور سابق حزب جمهوری خواه از دونالد ترامپ برای هدایت اقداماتی که سلامت و یکپارچگی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را زیر سوال می‌برند، انتقاد کرد.
سناتور ویلیام کوهن روز پنج شنبه در مصاحبه‌ای با شبکه خبری سی ان ان از رئیس جمهور فعلی آمریکا و دیگر هم حزبی هایش که قصد به چالش کشیدن نتیجه انتخابات سوم نوامبر و پیروزی جو بایدن را دارند، انتقاد کرد. سناتور سابق حزب جمهوری خواه تاکید کرد: ما باید به یاد داشته باشیم که ساکن کنونی کاخ سفید پیشرو این اقدامات است و آنچه انتظار دارد انجام دهد این است که شلاق خود را بکوبد و همه فیل‌های (جمهوری‌خواهان) روی صندلی‌ها بلند شوند.
سناتور هم حزبی ترامپ، وی را از نظر ویژگی‌های اخلاقی زیر سوال برد و گفت هیچ چیز نمی‌تواند ترامپ را راضی نگه دارد. کوهن نظر به اختلافات کنونی در حزب خود و تفاوت آشکار نظرات جمهوری خواهان قدیمی با متحدان ترامپ، پیشنهاد تشکیل یک حزب جمهوری خواه جدید داد. کوهن افزود: شاید وقت آن فرا رسیده باشد که یک حزب جدید تشکیل شود. حزبی که از قانون پیروی کند و همچنین وفادار به مردمی باشد که برای انتخاب آن‌ها رأی می‌دهند.
جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا، نیز دونالد ترامپ، را به تلاش برای متلاشی کردن حزب جمهوری خواه متهم کرد.
رئیس جمهور آمریکا روز گذشته با انتشار پیامی در توییتر خود برای برگزاری تظاهرات علیه نتیجه انتخابات آمریکا در روز ۶ ژانویه فراخوان داد.
دونالد ترامپ به هواداران خود گفته است برقراری حکومت نظامی ایده بسیار خوبی است و سبب بهبود اوضاع او می‌شود. او می‌گوید این اقدام می‌تواند به او کمک کند. ترامپ همچنان به لابی با جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان آمریکا ادامه می‌دهد تا سبب ایجاد اختلال در روند شمارش آراء الکترال کالج در ۶ ژانویه در واشنگتن شوند. او به هواداران خود می‌گوید در همان روز در واشنگتن به خیابان‌ها بیایند. او در توئیتر خود نوشت: در آنجا باشید و وحشی باشید.
انتهای پیام/

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.