×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نتایج سفر دو روزه خود به استان مرکزی را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی در خصوص سفر دو روزه خود به استان مرکزی با مثبت ارزیابی کردن این سفر اظهار داشت: دیدار با کارکنان اداره کل اموال تملیکی استان مرکزی و شنیدن موانع و سختی های این عزیزان در مسیر خدمت رسانی به مردم در راستای ایجاد شفافیت لازم برای خدمت رسانی بهتر به آحاد جامعه یکی از بهترین دستاوردهای سفر اینجانب به استان مرکزی قلمداد می شود.

وی در ادامه افزود: دیدار با فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی و بهنام نظری معاون سیاسی و امنیتی استانداری که در آنها مسائل مختلف کاری استان از خصوص از جمله ساختمان اداری و توسعه انبار ها و زیرساخت های اموال تملیکی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به نتایج خوبی دست یافتیم.

وی ادامه داد: بازدید از انبارهای استان مرکزی که در اختیار اداره کل اموال تملیکی است و همچنین انبارهای جهاد کشاورزی در دستور کار داشتیم که به خوبی صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در پایان با تشکر از مدیر کل و کارکنان این استان خاطرنشان کرد: تلاش و اهتمام همکارانی که در راه استیفای حقوق ملت و جلوگیری از تضییع آن تلاش می‌کنند قابل ستایش و قدردانی است و باید به نحو مقتضی و در موارد مختلف این مهم صورت گیرد و بحمدالله سفر به استان مرکزی از جمیع جهات برکات خوبی داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.