×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، مدیرعامل بیمه ایران و هیأت همراه در این سفر علاوه بر دیدارهای جداگانه با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین، با بیمه گذاران عمده شرکت در این استان و همچنین رئیس کل دادگستری دیدار و گفتگو کردند و با همکاران استان هم دیدارهایی صمیمانه داشتند.

دیدار با اعضای انجمن صنفی نمایندگان استان قزوین، بازدید از ساختمان مرکزی مجتمع بیمه ای استان قزوین، همچنین پیگیری مراحل ساخت پروژه جدید مجتمع خدمات بیمه ای استان قزوین و بازدید از پایانه خسارتی شعب استان قزوین از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

💢 نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین: بیمه ایران سرمایه عظیمی برای کشور محسوب می‌شود

حجت الاسلام عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه بیمه ایران سرمایه عظیمی برای کشور محسوب می‌شود، افزود: یکی از دارایی‌های ارزشمند بیمه ایران اعتماد مردمی است و فرصت‌های زیادی در اختیار شما قرار دارد که دیگران از آن بهره‌مند نیستند.

وی در دیدار با دکتر رضایی با تاکید بر سلامت تشکیلاتی در بیمه ایران افزود: اگر شما قوی عمل کنید مردم نیز پشتوانه شما خواهند بود.

مدیرعامل بیمه ایران نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد فراگیر بیمه ایران در رخدادهای ملی از جمله مراسم اربعین و حوادث غیر مترقبه، خاطرنشان کرد: بیمه ایران در حوزه‌های مختلف از جمله درمان، اموال و اشخاص خدمات بیمه‌ای گسترده ای ارائه می کند  و در سال ۹۸ حدود ۸ هزار میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده است.

 وی با بیان اینکه قوت صنعت بیمه یکی از نشانه‌های توسعه یافتگی است، افزود: بیمه ایران برای حمایت از پروژه‌های عمرانی و رفع مشکلات ناشی از تحریم‌ها در حوزه بیمه، اقدامات چشمگیری انجام داده است.

💢دیدار مدیر عامل بیمه ایران با استاندار قزوین

 دکتر رضایی در ادامه سفر به قزوین با استاندار قزوین دیدار و درباره زمینه‌های مشترک همکاری و راهکارهای افزایش نفوذ بیمه و رفع مشکلات صنعت بیمه در این استان گفتگو و تبادل نظر کرد.

 مدیرعامل بیمه ایران در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های فراوان استان قزوین به عنوان یک استان صنعتی، گفت: استان قزوین قابلیت‌های بیمه ای فراوانی دارد که امید است با همدلی و وفاق همه مدیران تا حصول نتیجه مطلوب گام برداریم.

جمالی‌پور استاندار قزوین نیز ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: بسیار خرسندیم که بیمه ایران در امر سرمایه‌گذاری ورود کرده و در سال جهش تولید امید است از ظرفیت ها و سرمایه‌های فراوانی که در استان موجود است، استفاده شود.

💢 درخواست رئیس کل دادگستری قزوین از مدیرعامل بیمه ایران برای کمک به پیشگیری از حوادث

 رئیس کل دادگستری استان قزوین با اشاره به اینکه صنعت بیمه باعث آرامش روانی مردم شده و باید فرهنگ بیمه تقویت شود، گفت: با کمک بیمه برای پیشگیری از سوانح، زمینه جلوگیری از خسارت‌های بسیاری فراهم می‌شود.

دکتر محمد رضایی در ادامه سفر به قزوین با حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری این استان دیدار کرد و ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت گفت: بیمه ایران در سال ۹۷ حدود ۷۷۰۰ میلیارد تومان خسارت بیمه شخص ثالث پرداخت کرده است.

وی افزود: بیمه ایران بزرگترین شرکت بیمه در غرب آسیا است و روزانه ۲۷ میلیارد تومان خسارت بیمه ثالث پرداخت می‌کند.

حجت‌الاسلام قدرتی نیز با بیان اینکه پارسال در نقاط حادثه خیز استان ۲۶۰ نفر کشته و ۴ هزار نفر مجروح شدند که مبالغ زیادی بابت خسارت وارد شده پرداخت شده، افزود: اگر صنعت بیمه با همکاری سایر ارگان‌ها برای اصلاح نقاط حادثه خیز تلاش کند، شاهد بروز خسارت‌های کمتری خواهیم بود.

💢 مدیرعامل بیمه ایران و هیات همراه در سفر یک روزه به استان قزوین همچنین از کارخانجات الغری و ایران چسب به عنوان بزرگترین تولید کننده و صادرکننده نمونه کشوری انواع چسب و محصولات پلاستیکی و سلولزی کشور بازدید کردند. دکتر رضایی در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از حضور در این شرکت بزرگ ملی ، خاطرنشان کرد بیمه ایران همچون گذشته در کنار صنعت و تولید کشور است و بهترین خدمات را به بیمه گزاران ارایه می کند.

در پایان سفر یک روزه مدیرعامل بیمه ایران و هیات همراه به استان قزوین، دکتر رضایی و مدیران ارشد همراه، با اعضای انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران در استان دیدار و در خصوص مباحث مختلف گفتگو و تبادل نظر کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.