×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

مراسم معارفه و تودیع رئیس اداره امور شعب استان بوشهر با حضور ، معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور ، معاون منابع انسانی ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و دیگر مسئولان استان برگزار و محسن دادخواه تهرانی به عنوان سرپرست جدید اداره امور شعب استان بوشهر معرفی شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، در این مراسم محمد نجف زاده معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور در مراسم معارفه و تودیع رئیس اداره امور شعب استان بوشهر ، ضمن تقدیر ازتلاش داریوش زراعتگر رئیس سابق اداره امور شعب بوشهر گفت: اکنون نه دهه از فعالیت نخستین شعبه بانک ملی ایران در استان بوشهر می گذرد که فعالیت این شعبه در استان ، نشان از توجه ویژه بانک ملی ایران و نگاه حمایتی و توسعه ای به استان بوشهر بوده است .

محمد نجف زاده معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور در ادامه سخنان خود اظهار کرد: استان بوشهر با برخورداری از صنایع پتروشیمی و همچنین استقرار صنایع نفت و گاز اکنون جایگاه ویژه در اقتصاد کشور دارد که بانک ملی ایران نیز به فراخور این جایگاه، همواره در کنار صنعت گران و تولید کنند گان این استان بوده است.

معاون امور شعب بانک و بازاریابی منطقه دو کشور به وجود نیروهای توانمند و شایسته در استان اشاره کرد و گفت: با وجود نیروهای با تجربه و کارآمد انتخاب مدیریت جدید در این اداره امور شعب کار آسانی نبوده است و انتظار می رود که مدیریت جدید این استان با توجه به بار سنگین مسئولیتش از تجربیات مدیران و کارشناسان امر در راستای توسعه اشتغال و کارآفرینی استان بیش از پیش گام بردارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح اولین شعبه بانکداری شرکتی در تهران گفت: این شعب با هدف ارائه خدمات به صورت یکپارجه و زیر یک سقف و جهت تامین نیاز شرکت ها افتتاح شده است و باهمین رویکرد امکان افتتاح این شعب در استان بوشهر و به فراخور ظرفیت در عسلویه و بوشهر وجود دارد تا بتوانیم در کنار جذب منابع به تکالیف اجتماعی در این استان به بهترین شکل ممکن عمل کنیم.

نجف زاده با تاکید بر ضرورت توجه به ویژه به ظاهر و منظر شعب بانک های ملی ایران در استان بوشهر افزود: رشد متوزان در همه شعب استان بوشهر باید بخوبی محقق شود که لازمه تحقق این مهم کسب رشد ۲۸ درصدی تا پایان ماه جاری است.

وی در پایان سخنان خود انتصاب داریوش زراعتگر به عنوان مشاور معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور را تبریک گفت و برای دادخواه تهرانی سرپرست جدید اداره امور شعب بانکی ملی در استان بوشهر آرزوی موفقیت کرد.

در این مراسم حسن کاظمی بیان کرد: مهم ترین سرمایه هر سازمان نیروی انسانی آن است و کارکنان بانک ملی ایران همواره به عنوان متعهد ترین و پرتلاش ترین کارکنان مشغول خدمت رسانی به مردم هستند و همواره در جهت رضایت مردم و مشتریان خود گام بر می دارند .

​​ ایشان در ادامه سخنان خود به رفع مشکلات معیشتی کارکنان اشاره کرد و گفت: اقدامات قابل توجهی پیش بینی شده تا درخواست های آنان به شکل مطلوب تری تامین شود.

تکریم ارباب رجوع، تسریع و تسهیل بخشی به درخواست های مشتریان

در ادامه این مراسم داریوش زراعتگر رئیس سابق اداره امور شعب استان بوشهر ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب و برنامه ها و اقدامات انجام شده در راستای ارتقای اداره امور شعب به استفاده از ایده های کارکنان و توجه به درخواست های مشتریان اشاره کرد و گفت: برای ارتقای این اداره امور شعب برنامه های مختلفی در نظر گرفته شد که در گام نخست برای تحقق رسالت یاد شده چهار کارگروه کاری در چهار سرفصل شاخص عملکردی مدیریت منابع ومصارف، شاخص وصول مطالبات، توسعه منابع استانی و سودآوری و همچنین تشکیل اتاق فکر با هدف استفاده از ایده های کارکنان خلاق و مشتریان مطرح و عملیاتی شد که با همین تمهیدات اندیشیده شده این اداره ظرف چهار سال اخیر از رتبه ۲۹ در بین ادارات امور شعب در کشور توانست خود را به جایگاه برتر در کشور ارتقاء دهد.

زراعتگر در ادامه سخنان خود به نقش و اهمیت نیروی انسانی اشاره کرد و افزود: نیروی انسانی بزرگ ترین سرمایه یک سازمان است که این سرمایه در صورت نبود شایسته سالاری سازمان به اهداف خود نخواهد رسید که بر همین اساس توجه به امر شایسته سالاری و همچنین ایجاد جو صمیمیت و همدلی ببین کارکنان و نشاط سازمانی بین آنها از دیگر برنامه های اجرایی این اداره امور شعب بوده است.

وی ادامه داد: در راستای تکریم ارباب رجوع تسریع و تسهیل بخشی در ارتباط با درخواست های مردم و بویژه در تسهیلات خرد و تکلیفی ظرف چهار سال گذشته با جدیت دنبال شده است .
وی عنوان کرد: ظرف چند سال اخیر بانک ملی ایران در احداث ۶ مدرسه در استان بوشهر مشارکت داشته که این یکی از نمونه های بارز در تحقق مسئولیت اجتماعی بانک در استان بوشهر بوده است که چهار مورد آن به بهره برداری رسیده و ۲ مورد آن نیز همچنان در مرحله احداث قرار دارند.
زراعتگر ادامه داد: کمک در جشن های عاطفه ها، نیکوکاری و همچنین کمک به آزادی زندان جرائم غیرعمد از دیگر موارد نقش آفرینی اداره امور شعب بانکی ملی در استان بوشهر است.

برخورد حرفه ای و صمیمانه کارکنان با مشتریان مهم ترین شیوه بازاریابی

درادامه این مراسم محسن دادخواه تهرانی سرپرست جدید اداره امور شعب استان بوشهر گفت: کسب و کار ما در بانک گروهی وتیمی است و در این عرصه بدون تردید بانکی موفق تر خواهد بود که بتواند خود را با تغییرات محیطی وفق داده و برای برآورده کردن نیازهای مشتریان با چالاکی و مهارت بیشتر عمل کند که این مهم بدون همکاران و کارشناسان محقق نخواهد شد.
وی بیان کرد: امروز فرصت مغتنمی است تا با پیمان بستن از صمیم قلب برای تحقق اهداف عالیه بانک ملی ایران ، تکریم ارباب رجوع، مشتری مداری جذب منابع، وصول مطالبات، تخصیص بهینه منابع کمر همت ببندیم.
تهرانی در پایان سخنان خود گفت: اعتقاد دارم اگرچه بازاریابی محیطی امری اجتناب ناپذیر است اما هنوز بهترین شیوه بازاریابی از دل شعب و برخورد حرفه ای و صمیمانه کارکنان با مشتریان صورت می گیرد.

بانک ‌ها برای احیاء واحدهای تولید راکد در استان بوشهر پیشگام شوند

​در ادامه این مراسم علی باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: شبکه بانکی کشور نقشی مهم و راهبردی در تامین مالی پروژه های اقتصادی دارد و همچنین نهادی تاثیرگذاری در عرصه های اقتصاد خرد و کلان کشور محسوب می‎شوند؛ از سوی دیگر در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال “تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین” نام نهاده شده نقش بانک ها در تحقق این شعار بیش از پیش مهم و حائز اهمیت است.
وی گفت: در این راستا انتظار است بانک های استان بوشهر نیز در حمایت از تولید و کمک به اشتغال آفرینی در استان بوشهر نقش ویژه ای ایفا کنند.​

باستین با اشاره به جایگاه بانک ملی ایران در استان اظهار کرد: بانک ملی ایران نقش بسیار موثری در هم راستایی سایر بانک ها در جهت تحقق اقتصادی استان دارد و از لحاظ رتبه بندی علمی نیز جایگاه نخست کشور را به خود اختصاص داده است که این ظرفیت ایجاب می کند تا این بانک نقش محوری خود را در شناسایی ، احصاء مشکلات واحدهای تولیدی و ارائه آنها به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را ایفاء کند.
وی افزود: سیستم بانکی همچنین به عنوان مهم ترین ابزار دولت برای توسعه اجتماعی و زیرساخت های اقتصادی است و ۹۰ درصد از تامین مالی طرح های تولیدی توسط نظام بانکی انجام می شود که این موضوع باعث شده اقتصاد کشور بانک محور باشد.
باستین یکی از شاخص های مهم بانکی را نسبت مصارف به منابع عنوان کرد و افزود: منابع بانکی استان بوشهر تا پایان شهریور سال جاری ۱۰۰ هزار میلیارد تومان بوده که با این حال تسهیلات پرداختی نیمی از رقم یاد شده بوده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: مجموع منابع موردنیاز طرح های تولیدی، زیرساختی و پیشران تولید استان بوشهر حدود ۱۹۰ هزار میلیارد تومان است که امید است بانک ها برای تامین آن اهتمام جدی داشته و سهم خود را بخوبی ایفا کنند تا جهش مطلوبی در اقتصاد کشور محقق شود.

گفتنی است محمد نجف زاده معاون امور شعب و بازاریابی منطقه ۲ کشور و حسن کاظمی معاون منابع انسانی در پایان این سفر از شعب نیروگاه برق اتمی ، دادگستری و سنگی بوشهر و همچنین دوایر اداره امور بازدید و با کارکنان گفت و گو کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.