×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس جمهور در آئین راه اندازی فاز اول نیروگاه شهید حاج احمد کاظمی فولاد مبارکه از حس ایمان، امید و امنیت در فولاد مبارکه تقدیر کرد و گفت: پیام کارکنان فولاد مبارکه برای رهبر معظم انقلاب تلاش برای آینده درخشان ایران است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایراسین، ​​​​​​آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان ظهر جمعه در آئین راه اندازی فاز اول نیروگاه شهید حاج احمد کاظمی فولاد مبارکه اظهار داشت: در آستانه ولادت با سعادت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) هستیم این دو مناسبت فرخنده را به همه مردم ایران و کارکنان فولاد مبارکه تبریک می‌گویم.

وی گفت: برای بنده توفیق ارزشمندی بود در جمع کارکنان، مهندسان ،کارگران، مشاوران و مدیران فولاد مبارکه حاضر شوم و شایسته است از زحمات مدیرعامل فولاد مبارکه و سایر مدیران و کارکنان پرتلاش و مخلص این مجموعه قدردانی کنم.

رشد تولید، تولید قدرت می‌کند

آیت الله رئیسی گفت: رشد تولید، تولید قدرت می‌کند، کشور ما را در اقتصاد توانمند می‌کند و در برابر تکانه‌ها ضرری به ما وارد نمی‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن فکر می‌کند می‌تواند تولید را دچار توقف و عقب‌گرد کند، ادامه داد: تمام تلاش دشمن این است که کشور رشد اقتصادی نداشته باشد و این در حالی است که رشد اقتصادی ما در بهار امسال به ۶.۷ درصد رسیده و این دشمن را گیج می‌کند، مگر می‌شود کشوری در حال تحریم و تهدید این میزان رشد داشته باشد.

رئیس جمهور کشورمان با بیان اینکه دلیل باور نداشتن دشمن به ایران به دلیل عدم شناخت آنها از مردم ایران است، ابراز داشت: اگر دشمن می‌دانست مردم اصفهان در هر کوی و برزن برای کشور مایه می‌گذارند باور داشت که نمی‌تواند ایران را تهدید کند.

وی با اشاره به اینکه ایران مقتدر امروز سرمایه خون مطهر شهیدان بزرگ است، افزود: ما مردمی داریم که در هر کوی و برزن برای اجرای امر ولی و امام مسلمین و برای ایجاد آرامش در دل مردم تلاش می‌کنند و استقلال و آزادی و نظام جمهوری اسلامی را حفظ کرده و سرافرازانه سر خود را بلند می‌کنند.

امید و امنیت را در فولاد مبارکه شاهدیم

آیت الله رئیسی با بیان اینکه در بازدید کوتاه برخی از بخش‌های فولاد مبارکه و اظهارات کارگران به این نتیجه رسیدیم که برای سربلندی ایران و ایجاد حس امنیت و امید در بدنه صنعت عزمی راسخ وجود دارد، گفت: کارگردان می‌گویند رشد تولید را به جایی خواهیم رساند که مردم احساس امید و امنیت کنند، این پیام عزیزان و کارگران فولاد مبارکه است که با عزم و اراده پولادین، عزم قوی و امید به آینده اتفاق می‌افتد.

وی اضافه کرد: کارها در فولاد مبارکه کاملا با برنامه‌ریزی دقیق پیش می‌رود، هدف‌گذاری‌های خوبی شده است، این مجموعه با برنامه، هدف، ایمان قوی، گام‌های استوار بر می‌دارد و حتما به جایگاهی در شان خود خواهد رسید.

وی افزود: اگر مسئولان فولاد مبارکه می‌خواستند به آنچه در ۳۰ سال قبل بوده اکتفا کنند نباید این توسعه را می دیدم، برنامه داشتن برای خود تامینی، استقلال و حرکت و به قول فولادی ها از سنگ تا رنگ و بیشتر از سنگ تا رنگ و همه تبدیل هایی که در زندگی مردم اتفاق می افتد، ایجاد امید است.

رئیس جمهور ادامه داد: مقام معظم رهبری به همه ما فرمودند که شرط اساسی موفقیت ایمان و امید به آینده است و این دو شرط را در فولاد مبارکه شاهد هستیم و کارکنان این شرکت آینده را بسیار درخشان می‌بینند و آینده بسیار درخشانی را رقم خواهند زد و عزیزان در این صنعت گام‌هایی که بر می‌دارند در جهت رفع مشکلات منطقه اطراف صنعت فولاد موثر باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.