×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

بهار پیام آور بالندگی و رویش است و موسم شور و نشاط که با آمدنش دل سرشار از سرور و جان معرفت می یابد. زیبایی و شکوه بهار، درس مهرورزی به آدمیان می دهد. پیام سال نو، رهائی کهنگی و تغییر به سوی نیکوئی است و این تطور بخشی از روند تکامل معنوی انسان است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، محمدرضا خورسندی رییس هیات مدیره بانک کارآفرین در پیام نوروزی خود آورده است: بانک کارآفرین با بهره مندی از تجربیات گذشته و با انگیزه مضاعف به آینده می نگرد و برای موفقیت آنچه را که به عنوان شاخص های برتر در نظر گرفته می شود مورد پیمایش قرار خواهد داد و در جهت تکمیل زنجیره خدمات رسانی و ارزش افزوده اقدامات لازم را بعمل خواهد آورد. در همین راستا و به منظور فراهم کردن زمینه تسهیل و توسعه خدمات دهی و تنوع بخشیدن به این مهم، تصمیمات مقتضی اتخاذ شده که در سال ۱۴۰۲ شاهد به بار نشستن نتایج آن خواهیم بود.
آنچه که علاوه بر زیر ساخت مناسب، عامل موفقیت یک بانک است و می توان بر آن تاکید کرد؛ نیروی انسانی با انگیزه، فرهنگ سازمانی غنی، استراتژی مناسب، تجربه مدیریتی قابل اتکا و نهایتاً رضایت مشتریان است و آنچه که برای مشتری حائز اهمیت است؛ تنوع خدمات و محصولات، امنیت سپرده، سرعت عمل، برخورد مناسب و پاسخگو بودن است که در این رابطه خوشبختانه بانک کارآفرین حائز شرایط لازم و کافی است. لذا، با همراهی و تلاش کارکنان خوب و فهیم و همچنین عزم راسخ مدیران و به مدد برنامه ریزی های انجام شده، سال۱۴۰۲، سال درخشش و موفقیت برای بانک کارآفرین خواهد بود.
در خاتمه عید سعید نوروز و فرا رسیدن سال نو را به کلیه همکاران گرامی و ذینفعان معزز بانک تهنیت عرض کرده و سالی سرشار از مهربانی و موفقیت برای همکاران آرزومندم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.