×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر امین فخر در جلسه با روسای بیمارستان های استان کرمان اظهار داشت: با پرداخت بدهی های انباشته شده مراکز درمانی طرف قرارداد، وضعیت پرداخت ها به روز شده است.
وی همسان سازی حقوق بازنشستگان را اقدام بزرگ سازمان تامین اجتماعی توصیف کرد و افزود: این موضوع همواره مورد درخواست جامعه بازنشستگان بود.
مدیر درمان تامین اجتماعی کرمان در خصوص اجرای برنامه های عملیاتی در بیمارستانها گفت: در نیمه اول سال، اعتبار اجرای این طرح ها در اختیار واحدها قرار گرفته است و اتتظار داریم با پیگیری های مستمر اعتبار تخصیصی در زمان مقرر صرف عملیاتی شدن طرح ها و برنامه ها شود.
وی با اشاره به انجام پایش های بیمارستانی اظهار داشت: این ارزیابی ها فرصتی برای بهبود و ارتقاء کمی و کیفی خدمات است.
دکتر فخر در خصوص روش جدید تخصیص بودجه به بیمارستانها گفت:ن ظام نامه بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد در سازمان تامین اجتماعی تهیه شده است که مبنای کار قرار خواهد گرفت.
مدیر درمان تامین اجتماعی کرمان اضافه کرد: با اعمال ضرایب کارایی، کیفیت و اختصاصی،عملکرد بیمارستانها مورد ارزیابی قرار می گیرد.
وی ایجاد زیر ساخت الکترونیکی ویژه را یکی از ملزومات اجرای طرح بودجه عملیاتی برشمرد.
دکتر فخر به هوش مصنوعی و دستاوردهای آن اشاره کرد و گفت: شیوع بیماری کرونا باعث شد توجه بیشتری به خدمات الکترونیکی بشود و بهره برداری از هوش مصنوعی نیز در وزارت بهداشت و درمان کلید خورده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.