×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از خبرنگار روابط عمومی، زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ _ ۱۴۰۲ در مدارس امام حسین (ع) با حضور عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت فولاد خوزستان و هیات همراه نواخته شد.

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی ضمن تبریک سال تحصیلی به کادر آموزشی و دانش آموزان مدارس امام حسین (ع) گفت: در جنگ تحمیلی دشمن بعثی با شقاوت تمام به مرزهای ایران تجاوز کرد. در طول هشت سال دفاع مقدس جمعی از دلیرمردان ایران که برای دفاع از کیان وطن در جبهه‌ها حضور پیدا کردند، شهید شدند. با افتخار اعلام می‌کنم که ۳۶ هزار شهید از قشر دانش‌آموزان بودند.

وی افزود: امروز سلاح کشور، علم و دانش است. امیدواریم دانش آموزان امروز و سرداران علم و فن‌آوری آینده، برای رشد و تعالی کشور گام های بلندی بردارند. هدف مدارس فراهم‌ آوردن محیطی با نشاط برای دانش‌آموزان است.

در ادامه نظرعلی کیانی مدیر مجموعه آموزشی امام حسین (ع) گفت: یکی از شاخصه‌های مدارس امام حسین (ع) توجه به آموزش و پرورش دانش‌آموزان در محیطی امن و سالم است.

وی گفت: سال گذشته بیش از ۴۰۰ مقام آموزش و پرورش ناحیه دو و ۵۸ رتبه ‌کشوری به دانش‌آموزان مدارس امام حسین (ع) تعلق گرفت.

حجت الاسلام موسی بهاالدینی‌ عاملی دبیر شورای عالی فرهنگی گفت: زمانی که سخن از وطن‌دوستی به میان می‌آید، باید به تاریخ کشور بنگریم. در دوره قاجار و پهلوی، بخش اعظمی از خاک کشور را به واسطه‌ی سرسپردگی شاهان از دست دادیم. پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط حکومت شاهنشاهی و با وجود هجمه‌های سنگین و تحمیل جنگ و تحریم‌های ظالمانه، ذره‌ای از خاک کشور ایران از دست نرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.