×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در نشستی با حضور سرپرست بانک دی و مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک، زمینه‌‌های توسعه همکاری‌های مشترک بررسی شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی، سرپرست بانک، در این نشست با بیان این که امکان تامین همه خدمات مورد نیاز شرکت ملی انفورماتیک در بخش های ریالی و ارزی از طریق این بانک وجود دارد، گفت: رویکرد هدفمند بانک دی در توسعه بانکداری جامع و بانکداری شرکتی، زمینه ارائه انواع خدمات مورد نیاز مشتریان شرکتی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم کرده است.

وی با تاکید بر لزوم تشکیل یک کارگروه مشترک به منظور شناسایی نیازهای شرکت ملی انفورماتیک در حوزه خدمات بانکی، اظهار امیدواری کرد با توسعه همکاری های دو جانبه، فصل تازه ای در نحوه تعامل میان دو سازمان شکل بگیرد.

در این دیدار که با حضور جمعی از مدیران ارشد بانک دی و شرکت ملی انفورماتیک برگزار شد، علیرضا ماهیار، مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک نیز زیرساخت های بانک دی در حوزه فناوری اطلاعات را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار امیدواری کرد سطح همکاری های دوجانبه، ارتقا یابد.

وی افزود: شرکت ملی انفورماتیک نیز در حال طراحی محصولات و خدمات جدیدی است که با رونمایی از آنها، بانک دی نیز می‌تواند از قابلیت‌های این شرکت در خدمت‌رسانی به مشتریان خود استفاده کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.