×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رییس کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های بزرگ و کم نظیر بانک ملی ایران گفت: سرمایه گذاری این بانک در طرح های جدید و پروژه های نوپای عمرانی و اقتصادی و همچنین تامین مالی کسب وکارهای خرد و بنگاه های کوچک اقتصادی، سنگ بنای توسعه و رونق اقتصادی استان کرمان است.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا پور ابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در نشستی صمیمانه با عبدالله آبسواران رییس اداره امور شعب استان کرمان از بانک ملی ایران به عنوان یک موسسه وزین و عظیم اقتصادی یاد کرد و گفت: این بانک می تواند مهم ترین نقش را در حرکت رو به جلو و پرشتاب کشور در مسیر رشد و توسعه ایفا کند.
وی اتخاذ راهکارهایی مناسب برای تعیین تکلیف مطالبات بانک ها از دولت و همچنین ناترازی بانک‌ها در مدیریت دارایی و بدهی را ضروری دانست و تاکید کرد: این عوامل موجب کند شدن حرکت بانک ها به ویژه در استان کرمان شده و باید هرچه سریع تر پیگیری شوند.
آبسوارن نیز با تشریح برنامه های آتی بانک ملی ایران در استان کرمان، ابراز امیدواری کرد که خدمات این بانک بتواند بیش از پیش منشاء رشد و توسعه کرمان باشد.