×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رییس فدراسیون ورزش روستایی: فوتوالی یک ورزش جذاب ساحلی با ماهیت گردشگری ورزشی است

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایسنا، دومین دوره مسابقات فوتوالی جام ستارگان ایران به میزبانی استان خوزستان با قهرمانی تیم گلساپوش یزد به پایان رسید، صدرشیمی نایب قهرمان شد و تیم هیات خراسان شمالی نیز بر روی سکوی سومی ایستاد.
محمد تقی امیری خراسانی رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی درباره برگزاری این مسابقات اظهار کرد: فوتوالی یک رشته ورزشی جذاب است که قطعا آینده روشنی دارد و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور این ورزش درمسابقات آسیایی و المپیک باشیم.
وی ادامه داد: این ورزش ساحلی جدای از ماهیت ورزشی، ماهیت گردشگری هم دارد و می‌تواند در قالب گردشگری ورزشی هم فعالیت کند.
رییس فدراسیون تصریح کرد: از چند سال قبل بحث استعدادیابی و گسترش این ورزش در برخی استان‌ها اتفاق افتاده که در تلاشیم تا با برنامه ریزی مناسب بتوانیم درکل کشور شاهد رشد وترویج این ورزش باشیم.
امیری خراسانی با اشاره به اینکه این ورزش از نظر اقتصادی جزو ورزش‌های کم هزینه است، خاطرنشان کرد: این ورزش نسبت به سایر ورزش‌های تیمی به دلیل دو نفره بودن تیم‌ها، جزو ورزش‌های تیمی کم هزینه است.
وی افزود: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته ما قطعا سال آینده شاهد برگزاری لیگ فوتوالی کشور هستیم و در صورت از بین رفتن ویروس منحوس کرونا لیگ به صورت رفت و برگشت و در غیر این صورت به طور متمرکز برگزار خواهد شد.
رییس فدراسیون در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم تا باشگاه‌های بزرگ کشور در این رشته ورزشی و در لیگ برتر این مسابقات تیم‌داری کنند.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.