×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رینگ داخلی این هفته پررونق بود

ارزش معاملات بورس انرژی ایران در هفته دوم دی‌ماه به بیش از ۲۲ هزار و ۴ میلیارد و ۵۶۸ میلیون ریال رسید.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات بورس انرژی ایران، این هفته ۱۳۲ هزار و ۹۱۱ تن فراورده به ارزش ۲۱ هزار و ۳۹۵ میلیارد و ۸۳۱ میلیون ریال در تابلوی نفت،گاز و سایر حامل‌های انرژی بورس انرژی ایران فروخته شد که معادل ۹۷ درصد از ارزش کل معاملات هفته منتهی به ۱۴ دی‌ماه بود.
در معاملات این هفته، سهم رینگ بین‌الملل ۷ هزار و ۵۳۱ میلیارد و ۳۱۹ میلیون ریال و سهم رینگ داخلی ۱۳ هزار و ۸۶۴ میلیارد و ۵۱۳ میلیون ریال بود. فراورده‌های گاز مایع، MTBE و برش سی۷سی۹ در رینگ بین‌الملل و فراورده‌های بلندینگ نفتا، میعانات گازی و حلال ۴۰۲ در رینگ داخلی به‌ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.
ارزش معاملات ۱۴۴ هزار و ۶۷۲ ورقه سلف موازی استاندارد فروخته‌شده در این هفته بیش از ۵۴۴ میلیارد و ۵۲۱ میلیون ریال بود. هزار ورقه گواهی ظرفیت به ارزش ۵۴ میلیارد و ۹۶۴ میلیون ریال، ۱۰ میلیون و ۴۵ هزار و ۵۶۰ کیلووات‌ساعت برق به ارزش ۷ میلیارد و ۱۶۹ میلیون ریال و ۱۶ قرارداد آتی به ارزش ۲ میلیارد و ۸۲ میلیون ریال نیز در هفته دوم دی دادوستد شد.

معاملات امروز
بورس انرژی ایران امروز شاهد معامله ۱۶ هزار و ۹۸۹ تن فراورده هیدروکربوری به ارزش ۳ هزار و ۲۰۳ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال بود.
۱۰ هزار و ۳۲ تن میعانات گازی پالایش گاز خانگیران، ۲ هزار تن آیزوریسایکل پالایش نفت اصفهان، هزار و ۵۰۰ تن برش سنگین حاصل از پالایشگاه نفت و پتروشیمی به جز بنزین و گازوئیل پتروشیمی بیستون و هزار و ۱۲ تن پنتان پلاس پتروشیمی پارس از مهم‌ترین معاملات امروز بورس انرژی ایران در رینگ داخلی بودند.
امروز همچنین فراورده‌های حلال ۵۰۳ پالایش نفت اصفهان، حلال ۵۰۲ پتروشیمی بیستون، اکستراکت سبک DAE10 و اکستراکت سنگین DAE40 شرکت نفت ایرانول، آیزوفید پالایش نفت شیراز و ریفورمیت پتروشیمی بوعلی‌سینا در رینگ داخلی معامله شدند.
تنها معامله امروز در رینگ بین‌الملل نیز برای فراورده MTBE شرکت پتروشیمی شیمی‌بافت به حجم ۵۰۰ تن بود.

عرضه‌های شنبه
روز شنبه ۱۴ هزار و ۶۱۶ تن فراورده هیدروکربوری در بورس انرژی ایران عرضه می‌شود.
شنبه قرار است ۱۰ هزار تن سوخت هوایی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، ۲ هزار تن رافینت۲ عمده شرکت پتروشیمی شیمی‌بافت و ۶۱۶ تن نرمال بوتان پالایش نفت کرمانشاه در رینگ بین‌الملل و ۲ هزار تن بنزین پیرولیز پتروشیمی شازند در رینگ داخلی بورس انرژی ایران عرضه شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.