×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

صالح احمدی، مدیرعامل پتروشیمی خوزستان با بیان اینکه، رویداد پتروفن امسال برای دومین بار برگزار می شود افزود: این رویداد با همکاری گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به منظور ایجاد زمینه‌های مساعی و توانمندسازی شرکت‌ها در حوزه پتروشیمی برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر، صالح احمدی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی خوزستان، اعلام کرد که همایش امسال به بلوغ بسیار خوبی دست یافته و تعداد زیادی از شرکت‌ها در این رویداد شرکت کرده‌اند. او بیان کرد که این همایش به شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ خلیج فارس و نیز شرکت‌های دانش بنیان فرصتی مناسب فراهم کرده است تا توانمندی‌ها و نیازهای خود را به اشتراک بگذارند و در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی به تبادل دانش و تجربیات بپردازند.

توسعه همکاری بین شرکت‌های دانش بنیان و گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس

مدیرعامل شرکت پتروشیمی خوزستان، اعلام کرد که این همایش به شرکت‌های دانش بنیان این امکان را می‌دهد تا توانمندی‌های خود را به گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های زیرمجموعه آن ارائه دهند.

او بیان کرد که این ارتباط نقطه عطفی در ترویج همکاری و تبادل فناوری میان این دو نهاد است، و شرکت‌های دانش بنیان از این فرصت بهره‌مند شده و با ارتقاء توانمندی‌ها و تعاملات بیشتر، راهی را برای ارتقاء همکاری با گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس فراهم سازند.

پتروفن ۲۰۲۳: توسعه و نوآوری در صنعت پتروشیمی

وی در پایان ، اعلام کرد که رویداد پتروفن امسال برای دومین بار در خلق افکار و توسعه صنعت پتروشیمی برگزار می‌شود. او اظهار داشت: “پتروفن ۲۰۲۳ فرصت مناسبی است تا افراد و شرکت‌های فعال در حوزه پتروشیمی، ایده‌ها و نوآوری‌های خود را به اشتراک بگذارند و برای توسعه این صنعت حیاتی به همکاری بپردازند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.