×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رونمایی از جدیدترین آثار هنرمند معروف در تلویزیون‌ SIGNATURE OLED R LG

کیفیت تصویر خیره‌کننده‌ی تلویزیون رول شونده‌ی LG OLED، به آثار هیجان‌انگیز و جدید این هنرمند در برترین نمایشگاه بین‌المللی پحش آثار هنری در جهان جان دوباره‌ای بخشید

ال‌جی الکترونیکس در همکاری با  Anish Kapoor۱ به نمایش آثار Media Art هنرمند مشهور بریتانیایی-هندی در تلویزیون‌ پریمیوم SIGNATURE OLED R پرداخت. آثار کاپور در تلویزیون ال‌جی نشان دهنده‌ی تلفیقی بی‌نظیر از هنر و فناوری است. تلویزیون LG OLED با فناوری پیکسل­های خود­نورده همراه با همکاری LISSON GALLERY  در سوئیس در طول نمایشگاه هنری Basel 2022 از ۱۶ تا ۱۹ ژوئن به نمایش عمومی گذاشته شد.

تلویزیون OLED ال‌جی با کیفیت تصویر عالی که توسط میلیون‌ها پیکسل خود نورده ارائه می‌شود، مورد علاقه صنایع خلاق و نوآور در سراسر جهان است. قابلیت به تصویر کشیدن ماهیت نگاه هنرمندان از طریق بازتولید رنگ‌های واقعی و دقیق، با سیاهی عمیق و کنتراست بی‌نهایت، تلویزیون OLED۲ را به بهترین بوم دیجیتال جهان تبدیل کرده است. طراحی منحصربه‌فرد LG SIGNATURE OLED R که قابلیت رول‌شدن نیز دارد – خلاقیتی که با فناوری  LG OLED امکان‌پذیر شد – با طراحی مینیمالیستی که هیچ­گاه قدیمی نمی‌شود، به صحنه‌ای برای نمایش هنرهای ماندگار و تجربه‌های تماشایی جدید تبدیل شده است.

یکی از مهم‌ترین هنرمندان خوشنام شناخته­شده، آنیش کاپور، مجسمه‌سازی است که به‌خاطر آثار متمایز و اغلب با مقیاس‌های چشمگیرش، مانند Cloud Gate (2004) و Sky Mirro (2006) شناخته می‌شود. این هنرمند که به دلیل استفاده از فرم‌های انتزاعی، رنگ‌های غنی و سطوح بازتابی مورد توجه قرار گرفته است، در همکاری بی‌نظیر خود با ال‌جی توجه خود را به آثار دو بعدی معطوف کرده است.

کار جدید کاپور به شکل یک فیلم کوتاه است که حاصل چندین دهه ترکیب اشکال با رنگ‌های مجلل و اشباع‌شده را نشان می‌دهد که به طور پیوسته از یک رنگ به رنگ دیگر تغییر می‌کنند. این کار با یک موسیقی متن سفارشی ویژه همراه شده که به ماهیت تجربی اثر می‌افزاید و مکمل تصاویر نشان داده شده در LG SIGNATURE OLED R  است؛ این در حالی است که این صدا و تصویر در همکاری با هم، بینندگان را به «لحظه» می‌کشانند و در برخی مواقع احساس سردرگمی ایجاد می‌کنند.

ال‌جی قبلاً با آنیش کاپور برای نمایشگاه بزرگ او در گالری Accademia در ونیز در آوریل سال گذشته نیز همکاری کرده بود. در طول این رویداد، مدل‌های LG OLED evo TV G برای نمایش تصاویری از معروف‌ترین مجسمه‌ها و اینستالیشن‌های کاپور، با استفاده از فناوری OLED evo ال‌جی برای بازتولید دقیق و کامل رنگ‌ها و بافت‌ها – و انتقال حس سه‌بعدی – آثار فیزیکی او استفاده شد. .

ال‌جی از طریق میزبانی مجموعه‌ای از نمایشگاه‌ها که پیوند ذاتی و هماهنگی غیرقابل انکار هنر و فناوری را نشان می‌دهد، به ارائه تجربیات غنی از دنیای هنر ادامه می‌دهد. آثار هنری دیجیتالی که توسط LG OLED جان دوباره گرفته‌اند، پس از رونمایی در دنیای واقعی، در وب‌سایت پروژه OLED Art آپلود می‌شوند و به علاقه‌مندان به هنر و طرفداران OLED در سراسر جهان امکان لذت از آن‌ها را می‌دهند.

________________________________________

۱ آنیش کاپور یکی از تاثیرگذارترین هنرمندانی است که امروزه در جهان کار می‌کند. او در سال ۱۹۵۴ در بمبئی هند به دنیا آمد و اکنون در لندن زندگی و کار می‌کند. آثار او به طور دائم در مهم‌ترین مجموعه‌ها و موزه‌های سراسر جهان از موزه هنر مدرن در نیویورک تا تیت در لندن، در بنیاد پرادا در میلان، در موزه‌های گوگنهایم در ونیز، بیلبائو و ابوظبی به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایشگاه‌های انفرادی اخیر او در Pinakothek der Moderne، مونیخ، آلمان (۲۰۲۰)، موزه هنرهای زیبای آکادمی مرکزی و معبد اجدادی امپراتوری در پکن (۲۰۱۹)، Fundación Proa، بوئنوس آیرس (۲۰۱۹)، Serralves، Museu de Arte Contemorânea، پورتو، پرتغال (۲۰۱۸)، موزه هنرهای معاصر دانشگاه (MUAC)، مکزیکو سیتی (۲۰۱۶)، Château de Versailles, France (2015)،موزه یهودی و مرکز مدارا، مسکو (۲۰۱۵)، گروپیوس باو، برلین (۲۰۱۳)، Sakıp Sabancı Müzesi، استانبول (۲۰۱۳)، موزه هنرهای معاصر و سیدنی (۲۰۱۲) برگزار شده است.

آنیش کاپور در سال ۱۹۹۰ نماینده بریتانیای کبیر بود و در آنجا جایزه Premio Duemila به او اهدا شد. او در سال ۱۹۹۱ برنده جایزه Turner شد و جوایز بین‌المللی متعددی از جمله پریمیوم امپریال در سال ۲۰۱۱ و Padma Bhushan در سال ۲۰۱۲ دریافت کرد. او در سال ۲۰۰۳ مدرک CBE و در سال ۲۰۱۳ نشان شوالیه را برای خدمات هنرهای تجسمی دریافت کرد.

۲  ال‌جی متعهد است از طریق ادغام هنر و فناوری زندگی را بهتر کند. پروژه‌های اخیر ال‌جی نشان‌دهنده این تعهد است و ادغام ماهیت فنی و خلاقیت هنری ال‌جی، ارزش منحصربه‌فردی که ارائه می‌کند را نشان می‌دهد.

LG OLED با قابلیت «پیکسل­های خودنورده» به عنوان هسته‌ی اصلی OLED به یک بوم دیجیتالی برای هنرمندان تبدیل شده است. از طریق این فناوری، ال‌جی معتقد است هنرمندان می‌توانند تخیل خود را بیان کنند و نسل جدیدی از هنر دیجیتال را خلق کنند که قبلاً هرگز در دسترس نبوده است. به‌عنوان پلی که سبک زندگی را با هنر مرتبط می‌کند، به ساختن جامعه‌ای ادامه خواهد داد که در آن افراد بیشتری از هنر لذت ببرند. برای دنبال کردن سفر LG OLED ART می‌توانید به به نشانی اینترنتی LGOLEDART.com مراجعه کنید.

# # #

شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی الکترونیکس

شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی یکی از رهبران صنعت تلویزیون‌ها و سیستم‌های صوتی و تصویری و یک مبتکر جهانی شناخته شده برای پیشتازی تلویزیو‌ن‌های OLED است که انقلابی در گروه تلویزیون‌های رده‌بالا محسوب می‌گردد. ال‌جی به بهبود زندگی مشتریان با محصولات نوآورانه سرگرمی‌های خانگی متعهد است که توسط تلویزیون‌های برنده جوایز OLED و تلویزیون‌های QNED Mini LED  بهره‌مند از فناوری Quantum Dot NanoCell و راهکارهای صوتی توسعه یافته با همکاری Meridian Audio به آن دست یافته است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ال‌جی به سایت www.LGnewsroom.com مراجعه کنید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.